تاریخ انتشار: ۲۲:۳۲ - ۱۲ آذر ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

واکنش رامبد جوان به ماجرای مهاجرت به کانادا/ خندوانه در راه است

مجری و کارگردان خندوانه گفت: که مطالب درباره مهاجرت و ساخته نشدن خندوانه‌هفتم هم به‌دنبال موج‌سازی‌های عوام‌فریبی دیگر است.

واکنش رامبد جوان به ماجرای مهاجرت به کانادا/ خندوانه در راه استرویداد۲۴ رامبد جوان گفت: شایعات بی‌اساس و بی‌مبنایند و مطالب درباره مهاجرت و ساخته نشدن خندوانه‌هفتم هم به‌دنبال موج‌سازی‌های عوام‌فریبی دیگر است. چرا این فرض به وجود آمده که ما مهاجرت کردیم و دیگر هم خندوانه نمی‌سازیم؟

وی در پاسخ به آخرین خبرها از شروع برنامه تلویزیونی خندوانه، تصریح کرد: اخبارش را خودمان به زودی اعلام می‌کنیم. الان یک‌سری مذاکرات می‌کنیم که به‌زودی اخبارش را اعلام می‌کنیم. الان زود است که بگوییم کِی و چطوری.

رامبد جوان در پاسخ به این سؤال که به امسال می‌رسد و حتی ویژه‌برنامه نوروزی شبکه نسیم خواهد شد، افزود: همه این اتفاقات در حال بررسی است و باید موضوعات زیادی در کنار هم قرار بگیرند که بگوییم فصل جدید "خندوانه" را کِی می‌توان شروع کرد. الان در پیش‌تولید نیستیم و مذاکره و مقدمات دیگر را فراهم می‌کنیم و آن زمان حتماً اطلاع‌رسانی خواهیم کرد که فلان موقع کار شروع می‌شود. ما و تلویزیون قصد ساخت خندوانه را داریم اما اینکه کِی و چطور می‌شود این فصل جدید را راه بیندازیم معلوم نیست.

رامبد جوان درباره کارهای جدید سینمایی گفت: مدت طولانی سفر بودم، آمدم و کارهای مقدماتی می‌کنم و در عین حال مقدمات کارهای بعدی را تدارک می‌بینم. "قانون مورفی" و "نگار" را بین فصل‌های جدید "خندوانه" ساختیم. فیلمنامه سینمایی بعدی نوشته می‌شد و به محض تمام شدن فصل "خندوانه" کار بعدی را شروع می‌کردیم. هفت‌ماهی که نبودم یک‌سری چیزها هم دستم نبود و کاری نکردم اما فیلمنامه‌ها، قصه‌ها و پروژه‌هایی را صحبت کردیم و می‌کنیم.

وی با اشاره به تئاتر «قصر موروثی خاندان فرانکشتاین»، تأکید کرد: این تئاتر را با آتیلا پسیانی روی صحنه بردیم و امیدوارم مردم ببینند که به آنها خوش می‌گذرد. حداقل 2 ساعت از فضای نگران‌کننده شهری اعم از آنفلونزا، آلودگی هوا و چه اضطراب‌های گرانی و شلوغی، خالی می‌شوند و دوباره بعد از نمایش به واقعیت‌های زندگی برمی‌گردند و حداقل فکر می‌کنم روحیه‌ای به آنها القاء می‌شود که بهتر به امورات زندگی‌شان برسند.

جوان در پایان تأکید کرد: فعلاً بازیگر این تئاترم و ان‌شاءالله بعد از آن خنداونه را راه بیندازیم و این وسط گفت‌وگوهایی هم داریم که کدام پروژه‌های دیگر را شروع کنیم. همه این اتفاقات در دستور کارند. البته این پروژه‌ها و کارها همه سینمایی‌اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: رامبد جوان ، خندوانه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
مخالف خندوانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
0
0
یعنی دیوانه‌ان اون اشخاصی که میخوان بشینن پای این برنامه چرت و پرت
با این کار هم به خودشون توهین میکنن و هم به شعور نداشته شون و هم به شخصیت بی شخصیتیشون
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
تلویزیون بچه های مردم رو تبلیغ میکنه که برن راه نور ولی عوامل خودش بچه هاشونو ببرن کانادا
نظرات شما
پیشخوان