تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸
بازخوانی یک پرونده تلخ

ناگفته‌های منیژه ۱۵ ساله از آزار و اذیت وحشیانه در مخفیگاه ۷ پسر + عکس

۷ جوان که در یک باند آدم ربا دختران نوجوان را به اسارت می‌گرفتند در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شدند.

تجاوز

  رویداد۲۴  چندی پیش خانواده نگرانی با مراجعه به پلیس از ماجرای ناپدید شدن دختر ۱۵ ساله شان به نام منیژه خبر دادند و تیمی از ماموران پلیس آگاهی برای جستجوی دختر نوجوان وارد عمل شدند.


تجسس‌های پلیسی به دستور بازپرس پرونده کلید زده شد و ماموران با گذشت چند روز پی بردند که دختر نوجوان از سوی چند مرد ربوده شده و گروگانگیران برای رهایی منیژه از خانواده اش درخواست پول کرده اند.

خانواده منیژه وقتی در برابر درخواست ۲۰۰ میلیون تومانی گروگانگیران قرار گرفتند از آدم ربا‌ها تقاضای زمان بیشتر برای تهیه پول کردند که در این مرحله گروگانگیران برای رسیدن زودتر به پول، ۱۵۰ میلیون تومان را پیشنهاد کردند.
 
 

بیشتر بخوانید:



در حالیکه ماموران تماس‌های گروگانگیران را زیر نظر داشتند با دادن آموزش‌های ابتدایی به خانواده منیژه قرارپرداخت پول در جنوب تهران طراحی شد.

گروگانگیران غافل از اینکه پلیس محل قرار ملاقات را تحت نظر قرار داده همراه دختر نوجوان پای در محل گذاشتند و خانواده منیژه نیز برای نقش پردازی با کیف پر پول خود را به یک قدمی آدم ربا‌ها رساندند.

در این صحنه منیژه به آغوش خانواده اش بازگشت و زمانیکه ۲ جوان گروگانگیر قصد بررسی کیف پر پول را داشتند ماموران در عملیات غافلگیرانه وارد عمل شده و ۲ متهم پرونده را دستگیر کردند.

منیژه پس از رهایی سناریوی عجیبی را پیش روی ماموران قرار داد و گفت: چندی پیش از طریق شبکه‌های اجتماعی با پسر جوانی آشنا شدم و پس از مدتی برای ملاقات به خیابانی رفتم و با محمود روبرو شدم و در همان قرار ملاقات به او اعتماد کردم.

وی افزود: پس از چند روز محمود با من تماس گرفت تا به دیدنش بروم، اما وقتی به محل قرار رفتم او همراه یکی دیگر از دوستانش مرا به خانه‌ای بردند و چند روز در یک اتاق زندانی ام کردند و سپس با بستن چشمانم مرا به خانه دیگری انتقال دادند که در آنجا چند دختر دیگر نیز مثل من اسیر دست این جوان فریبکار شده بودند و در آنجا ما را شکنجه می‌دادند.

دختر نوجوان ادامه داد: هر روز یکی از دختران را اتاق بیرون می‌بردند و دیگر اطلاعی از آن‌ها ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقی برای آن‌ها افتاده است تا اینکه مرا به محل قرار ملاقات با خانواده ام آوردند و پلیس به کمکم آمد.

ماموران در این مرحله پی بردند که محمود در این باند با نقش پردازی در شبکه‌های اینترنتی و رفتن جلوی مدارس دخترانه طرح دوستی با طعمه هایش را ریخته و پس از اعتمادسازی آن‌ها را به گروگان گرفته است.

ماموران در این مرحله به مخفیگاه ۲ جوان رفته، اما هیچ اثری از دیگر طعمه‌های این باند به دست نیامد و ۵ عضو این باند تبهکار را دستگیر شدند.

کامران یکی از اعضای در اعترافاتش گفت: من اطلاعی از اخاذی و گروگانگیری اعضای باند ندارم و فقط روزی ۳۵۰ هزار تومان بابت نگهبانی از ساختمان مرموز به من می‌دادند و هیچ اطلاعی از شکنجه گری و آدم ربایی همدستانم ندارم.

ماموران در ادامه تحقیقات پی بردند که رییس باند رضا نام دارد که چندی پیش به اتهام مشارکت در یک نزاع مرگبار روانه زندان شده است.

بنا به این گزارش، تحقیقات برای افشاگری دیگر جرائم احتمالی این باند مخوف از سوی ماموران ادامه دارد.
 
منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان