تاریخ انتشار: ۱۹:۲۶ - ۱۷ آذر ۱۳۹۸

تعطیلی مدارس استان اردبیل در روز دوشنبه

تمامی مقاطع مدارس استان اردبیل در روز دوشنبه به علت برودت هوا و اقدام پیشگیرانه در برابر بیماری آنفلوآنزا تعطیل اعلام شد.

تعطیلی مدارس استان اردبیل در روز دوشنبهرویداد۲۴  آموزش و پرورش استان اردبیل پیش از این مدارس استان اردبیل در تمامی مقاطع تحصیلی را در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل اعلام کرده بود و امروز نیز در اطلاعیه ای از ادامه تعطیلی مدارس در روز دوشنبه خبر داد.

این تصمیم در پی شیوع بیماری آنفلوآنزا در استان اردبیل و پس از مشاوره با مدیران بهداشتی و درمانی استان اتخاذ شده تا با کاهش ارتباط بین افراد مبتلا با شهروندان غیرمبتلا، دانش آموزان کمتر دچار این بیماری شوند.

بنا به گفته مسئولان بهداشت و درمان استان، تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر از شهروندان استان اردبیل به علت ابتلای به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته‌اند.

دکتر محمدرضا رضایی‌بنا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل نیز با تایید فوت سه شهروند اردبیلی به علت ابتلا به بیماری آنفلوآنزا پس از بررسی نتایج آزمایش‌های تخصصی اعلام کرد که رسیدگی به افراد مبتلا و بستری شده با حساسیت دنبال می‌شود.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان