تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸

ترجمه کامل صحبت‌های استراماچونی در استوری همسرش

استراماچونی سر مربی استقلال در مورد ترک همکاری با تیم استقلال صحبت هایی کرده است که ترجمه آن در استوری همسرش منتشر شده است.

استراماچونی

رویداد۲۴ استراماچونی در پیام خود نوشته است:
 
صبح بخیر به همگی، این جا هستم تا در مورد چندین خبر کذب و گمراه کننده توضیح بدهم که در روز‌های اخیر در برخی رسانه‌ها منتشر شده است. برای ایرانی‌ها و دیگر مردم جهان باید نکاتی را اعلام کنم: از زمانی که مجبور شدم ایران را پس از ماه پنج ترک کنم تا بتوانم مشکلاتی که با مدیران باشگاه داشتم را حل کنم، هر روز تلاش کردم تا راهکاری پیدا کنم تا برگردم و کار را دوباره با استقلال و بازیکنانم آغاز کنم و در کنار همدیگر و در کنار هوادارانم محبوبم لذت ببریم و شاد باشیم.
 
با وجود تلاش و نیت خیر من، هیچ اتفاق خوشی از جانب باشگاه رخ نداد، به خاطر صداقت و به خاطر احترامی که برای هواداران استقلال و هواداران این تیم قائل هستم، در نهایت ناراحتی و با تاسف باید اعلام کنم که هیچ چیز، به معنای واقعی کلمه هیچ چیزدر طول ۹ روز اخیر و از زمانی که ترک تهران توسط من عوض نشده است.

من بعد از آن دیگر سرمربی استقلال نبوده‌ام. دیروز در تلویزیون ایران، سندی پخش شد که می‌خواستند ثابت کنند که بر اساس قانون مبلغ لازم را به من پرداخته اند، اما باید بگویم که تا کنون هیچ مبلغی به من پرداخت نشده است. این اتفاق برای من و وکلایم خیلی ناراحت کننده بود چرا که ما با جدیت تلاش می‌کنیم تا به صورت قانونی از حقوق خود محافظت کنیم. اما می‌خواهم رسما به هوادارانم اعلام کنم که دیگر نمی‌توانم با این شرایط کنار بیایم.
 
نمی‌توانم با چیزی کنار بیایم که به وجهه من به عنوان یک مربی حرفه‌ای فوتبال صدمه می‌زند. حقیقتا نمی‌دانم که آیا این افراد قصد دارند که من را به استقلال برگردانند یا نه. اما باید حتم بدهم که در حال حاضر خیلی خسته شده ام. از این پنج ماه خسته شدم. از این رفتار‌ها خسته شدم. از رفتار مدیریت باشگاه خسته شدم. هر روز با بازیکنان درون باشگاه در تماس بودم. از چیزی که به من داده اند تشکر می‌کنم و از نتایج بسیار خوبی که کسب کرده بودیم.
 
فقط می‌توانم بگویم که در بازی امروز باید برنده شوند. ذ آن‌ها برای استقلال بازی می‌کنند. تا همیشه با تمام قلبم استقلالی خواهم بود. برای استقلال و برای بازیکنانم در بازی امروز آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم که امروز برنده شوند تا دوباره صدرنشین لیگ شوند. با نهایت صداقت آندره آ استراماچونی.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان