تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۲۴ آذر ۱۳۹۸

قیمت روز خودروهای داخلی موجود در بازار ۱۳۹۸/۰۹/۲۴

خودرو‌های سایپا و ایران خودرو به روند کاهش قیمت خود که از اواخر هفته قبل آغاز شده، ادامه می‌دهند و امروز هم شاهد روند نزولی در بازار خودرو هستیم. این اتفاق باعث شده قیمت پراید صندوق‌دار به مرز ۵۰ میلیون تومان برگردد و احتمالا فردا شاهد بازگشت پراید به کانال ۴۰ میلیونی باشیم. روند کاهش قیمت در بازار خودرو، سمند EF۷ را از کانال ۱۰۰ میلیون تومان جدا کرده و تا ۹۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پایین آورده است
قیمت روز خودروهای داخلی
رویداد۲۴ خودرو‌های سایپا و ایران خودرو به روند کاهش قیمت خود که از اواخر هفته قبل آغاز شده، ادامه می‌دهند و امروز هم شاهد روند نزولی در بازار خودرو هستیم. این اتفاق باعث شده قیمت پراید صندوق‌دار به مرز ۵۰ میلیون تومان برگردد و احتمالا فردا شاهد بازگشت پراید به کانال ۴۰ میلیونی باشیم. روند کاهش قیمت در بازار خودرو، سمند EF ۷ را از کانال ۱۰۰ میلیون تومان جدا کرده و تا ۹۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پایین آورده است.
 

قیمت روز محصولات سایپا در بازار امروز یکشنبه ۲۴ آذر ۹۸


خودرو‌های سایپا به ریزش قیمت‌ها ادامه می‌دهند. هرچند هنوز به جایگاه اولیه قبل از افزایش قیمت‌ها نرسیده‌اند. امروز تیبا صندوق‌دار در بازار حدود ۴۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و به قیمت ۵۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است. تیبا ۲ گام کوتاه‌تری برداشته و با کاهش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی روبرو شده است. قیمت روز تیبا ۲ در حال حاضر ۶۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. ساینا هم با کاهش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی به استقبال مشتریانش در بازار خودرو آمده و با نرخ ۶۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. امروز کوییک دنده‌ای ۴۰۰ هزار تومان کاهش قیمت را به نام خود ثبت کرده و تا ۷۳ میلیون تومان پایین آمده است.

قیمت روز پراید در بازار امروز یکشنبه ۲۴ آذر ۹۸

پراید همگام با دیگر خودرو‌های سایپا امروز با کاهش قیمت به استقبال مشتریانش آمده است. پراید هاچ‌بک بیشترین کاهش قیمت را در بین خودرو‌های سایپا به نام خود ثبت کرده و حدود ۷۰۰ هزار تومان ارزان شده است. قیمت روز پراید هاچ‌بک در حال حاضر ۵۴ میلیون تومان است. پراید سایپا امروز ۳۰۰ هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرده و دقیقا روی مرز ۵۰ میلیون تومانی ایستاده است و امید بازگشت پراید به کانال ۴۰ میلیونی را بیشتر کرده است. امروز پراید وانت کمی از قیمت گذشته خود کوتاه آمده و با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به ۵۴ میلیون تومان ایستاده و هم‌قیمت با پراید هاچ‌بک در بازار خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات سایپا امروز یکشنبه ۲۴ آذر ۹۸ مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۵۴,۰۰۰,۰۰۰
۵۴,۷۰۰,۰۰۰
۳۹,۹۴۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۵۰,۳۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰ 
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۵۴,۰۰۰,۰۰۰
۵۴,۲۰۰,۰۰۰
۴۰,۳۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۵۹,۵۰۰,۰۰۰
۵۹,۹۰۰,۰۰۰
۴۳,۴۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۶۳,۸۰۰,۰۰۰
۶۴,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۶۴,۲۰۰,۰۰۰
۶۴,۴۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
کوییک دنده‌ای
۷۳,۰۰۰,۰۰۰
۷۳,۴۰۰,۰۰۰
۶۱,۲۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه ۲۴ آذر ۹۸


کاهش قیمت‌ها در بین محصولات ایران خودرو ادامه دارد. امروز سمند LX حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و به ۸۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. سمند EF ۷ هم کاهش قیمت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی را به نام خود ثبت کرده و حسابی از مرز ۱۰۰ میلیون تومان فاصله گرفته است. قیمت روز سمند EF ۷ در بازار امروز ۹۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

پژو ۴۰۵ GLX در بازار امروز کاهش قیمت ناچیزی را تجربه می‌کند. این محصول ایران خودرو امروز در حد ۳۰۰ هزار تومان ارزان شده و به ۷۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز هم وضعیت مشابهی را تجربه می‌کند و با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی، تا ۹۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان پایین آمده است. پژو ۴۰۵ SLX کاهش قیمت کمتری دارد و تنها ۱۰۰ هزار تومان از قیمت خود کوتاه آمده. قیمت روز پژو ۴۰۵ SLX در حال حاضر ۹۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

پژو پارس کاهش قیمت دیگری را در بازار خودرو رقم زده و امروز حدود یک میلیون ۳۰۰ هزار تومان ارزان شده است. قیمت روز پژو پارس در حال حاضر ۱۰۴ میلیون تومان است. رانا امروز در حد ۲۰۰ هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرده و به رقم ۹۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده. دانگ‌فنگ H ۳۰ امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته در بازار ظاهر شده و با همان قیمت ۱۵۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

انواع مدل‌ها پژو ۲۰۶ امروز رفتار دوگانه‌ای در بازار دارند. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز با کاهش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی همراه است و با نرخ ۹۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در جایگاه روز گذشته خود متوقف شده و روی نرخ ۱۱۳ میلیون تومان ایستاده است و در طرف مقابل پژو ۲۰۶ صندوق‌دار با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی تا ۱۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بالا رفته است.

دنا همگام با دیگر محصولات ایران خودرو به کاهش قیمت روز گذشته ادامه می‌دهد. امروز دنا معمولی در بازار حدود ۵۰۰ هزار تومان ارزان شده و به ۱۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. دنا پلاس کاهش قیمت یک میلیون تومانی را رقم زده و تا ۱۴۴ میلیون تومان پایین آمده. دنا پلاس توربو امروز کاهش ۵۰۰ هزار تومانی را در کارنامه خود ثبت کرده و با نرخ ۱۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه ۲۴ آذر ۹۸ مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان 
۷۱,۰۰۰,۰۰۰
۷۱,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۸۳,۷۰۰,۰۰۰
۸۵,۰۰۰,۰۰۰
۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۹۷,۸۰۰,۰۰۰
۹۹,۰۰۰,۰۰۰
۶۹,۷۷۳,۰۰۰
پژو GLX 405
۷۸,۲۰۰,۰۰۰
۷۸,۵۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز
۹۴,۷۰۰,۰۰۰
۹۵,۰۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۹۲,۲۰۰,۰۰۰
۹۲,۳۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۱۰۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۵,۳۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2
۹۳,۰۰۰,۰۰۰
۹۳,۵۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5
۱۱۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۳,۰۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو 206 صندوق‌دار
۱۱۳,۳۰۰,۰۰۰
۱۱۲,۸۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۹۱,۸۰۰,۰۰۰
۹۲,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ 2
۱۲۶,۵۰۰,۰۰۰
۱۲۷,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
دنا پلاس تیپ 1
۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۰,۹۳۴,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۷۸,۵۰۰,۰۰۰
۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو 207 دنده‌ای
۱۳۷,۵۰۰,۰۰۰
۱۳۹,۰۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو 207 اتوماتیک
۱۷۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۴,۰۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار
دانگ‌فنگ H30
۱۵۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۹,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو 2008
۳۷۴,۰۰۰,۰۰۰
۳۷۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۴,۹۹۴,۰۰۰ 


قیمت محصولات کرمان موتور امروز یکشنبه ۲۴ آذر ۹۸

محصولات کرمان موتور امروز کمی افزایش قیمت را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند. جک J ۴ حدود سه میلیون تومان گران شده و به قیمت ۱۵۳ میلیون تومان رسیده است. جک S ۳ هم وضعیت مشابهی دارد و حدود سه میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده است. قیمت روز جک S ۳ در حال حاضر ۲۱۴ میلیون تومان است. از طرف دیگر جک S ۵ امروز در بازار با همان قیمت روز گذشته یعنی ۳۰۵ میلیون تومان معامله می‌شود و تغییری پیدا نکرده است.

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز یکشنبه ۲۴ آذر ۹۸ مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J4 اتوماتیک
۱۵۳,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۹,۹۰۰,۰۰۰
جک S3 اتوماتیک
۲۱۴,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۱,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جک S5 اتوماتیک
۳۰۵,۰۰۰,۰۰۰
۳۰۵,۰۰۰,۰۰۰
۲۹۹,۰۰۰,۰۰۰


قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز یکشنبه ۲۴ آذر ۹۸


محصولات مدیران خودرو در بازار نرخ مصوب کارخانه را پشت سر گذاشتند. افزایش قیمت روز‌های اخیر باعث شده قیمت MVM ۳۱۵ هاچ‌بک در بازار به ۱۴۱ میلیون تومان برسد. MVM X ۲۲ دنده‌ای تا ۱۷۳ میلیون تومان بالا رفته است و MVM X ۲۲ اتوماتیک هم امروز در بازار با نرخ ۱۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. از طرف دیگر قیمت روز MVM X ۳۳ در حال حاضر ۲۴۱ میلیون تومان است و تغییری نسبت به روز گذشته ندارد.

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز یکشنبه ۲۴ آذر ۹۸ مطابق جدول زیر است:
 
نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
ام وی ام 315 هاچ‌بک
۱۴۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 دنده‌ای
۱۷۳,۰۰۰,۰۰۰ 
۱۷۲,۷۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 اتوماتیک
 ۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33
 ۲۴۱,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰
منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت خودرو
نظرات شما
پیشخوان