تاریخ انتشار: ۲۰:۰۴ - ۰۱ دی ۱۳۹۸
هفتمین زوج برتر گل‌سازی در فوتبال اروپا

سردار- زیوبا؛ در تعقیب دی بروین- داوید سیلوا

در یک بررسی آماری جالب، زوج سردار آزمون و آرتم زیوبا به عنوان هفتمین زوج موفق اروپا در ارسال پاس گل معرفی شدند.

سردار- زیوبا؛ در تعقیب دی بروین- داوید سیلوارویداد۲۴ در بررسی 10 لیگ معتبر اروپا، موفق ترین زوج های هجومی که امسال و تا اینجای فصل توانسته اند بیشترین پاس گل را به نام خود ثبت کنند، رده بندی شده اند. این فهرست شامل همه بازیکنان هجومی (هافبک ها و مهاجمان) بوده و فقط شامل مهاجمان نیست.

در این رده بندی، زوج دوسان تادیچ و حکیم زیاش از آژاکس با اختلاف فاحش نسبت به بقیه صدرنشین هستند. آژاکس تا پایان هفته هجدهم اردویسه، 58 گل زده که از این تعداد، 25 پاس گل سهم تادیچ و زیاش بوده.

در رتبه دوم، دو زوج موفق از منچسترسیتی و بایرن مونیخ به صورت مشترک قرار گرفته اند. کوین دی بروین (11) و داوید سیلوا (6) پاس گل داده اند. درست به اندازه توماس مولر (11) و گنبری (6) که مجموعاً 17 پاس گل در این فصل به نام آن ها به ثبت رسیده است.

رتبه چهارم هم به صورت مشترک به مردان هجومی دورتموند و لاتزیو اختصاص یافته. زوج جیدون سانچو و تورگان هازارد در تیم زنبورها و همچنین زوج آلبرتو و چیرو ایموبیله در لاتزیو، تا اینجا توانسته اند 16 پاس گل بدهند.

سردار- زیوبا؛ در تعقیب دی بروین- داوید سیلوا

 


رتبه ششم این جدول به زوج هجومی کلوپ بروژ اختصاص دارد و بالاخره هفتمین زوج موفق ارسال پاس گل در اروپا، زوج سردار آزمون و زیوبا هستند. مهاجم بلندقامت تیم ملی روسیه در نیم فصل اول 9 پاس گل و سردار 5 پاس صادر کرده اند تا با مجموع 14 پاس گل، در این رده بندی جایگاه قابل تاملی داشته باشند.

با پایان نیم فصل اول لیگ روسیه، هم سردار آزمون و هم آرتم زیوبا در تیم منتخب نیم فصل قرار گرفته اند. این همکاری و هماهنگی که بین زوج خط حمله زنیت شکل گرفته، باعث شده تیم شهر سن پترزبورگ صدرنشین مطلق و شانس اول قهرمانی لیگ روسیه باشد.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان