تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۰۳ دی ۱۳۹۸
استراماچونی:

باشگاه استقلال دروغ می‌گوید/ ادعاها صحت ندارد

سرمربی ایتالیایی در آخرین اظهارنظرش درباره بازگشت به استقلال و شروط مطرح شده از سوی او برای ادامه همکاری با آبی‌پوشان، مسوولان باشگاه استقلال را دروغگو خواند.

استراماچونی

رویداد۲۴ آندرا استراماچونی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام به شدت از رفتار باشگاه استقلال انتقاد کرد و نوشت: "آن ها از همان روز نخست برای ما مشکل ساز شدند. در نخستین بازی بدون مترجم ماندم. آن‌ها هرگز از یک روش مناسب برای پرداخت حقوقم استفاده نکردند و باعث شدند در ایتالیا با مشکل روبرو شوم. آن‌ها به بازیکنان و من دروغ گفتند. آن‌ها پول خانه‌ام تا را نوامبر پرداخت کرده بودند در حالی که گفته بودند کامل پرداخت شده است".

سرمربی ایتالیایی در ادامه نوشت: "آن ها هرگز از فدراسیون نخواستند بازی ما را به خاطر حضور ملی پوشان در تیم ملی به تعویق بیندارند اما بازی ها زمانی که ما نسبت به حریفان در شرایط بهتری بودیم به تعویق می‌افتاد. زمانی که من تاکید می‌کردم می خواهم کشور را ترک کنم آنها خوشحال بودند و جشن می‌گرفتند.


بیشتر بخوانید: استراماچونی: ۲۴ ساعته پول کامل قرارداد را بدهید! 


آنها به مردم می‌گفتند دوست ندارند من استقلال را ترک کنم و از این موضوع باخبر نبودند اما پنج ماه پیش آن را می دانستند. آن‌ها سعی کردند بگویند به خاطر تیم دیگری باشگاه را ترک کردم اما آن صحت ندارد. آن ها سعی کردند بگویند من به خاطر پول تیم را ترک کردم اما این موضع‌ها واقعیت ندارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان