تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۸

عمو پورنگ سفیر شد

داریوش فرضیایی با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود از سفیر شدنش در بیمارستان کودکان مفید خبر داد.

عمو پورنگ سفیر شد

رویداد۲۴ داریوش فرضیایی معروف به عمو پورنگ با انتشار تصویری از خود در کنار دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اعلام کرد که به‌ عنوان «سفیر سلامت» انتخاب شده است.

ماجرای سفیر شدن عمو پورنگ

داریوش فرضیایی در اینستاگرامش نوشت:

" خدا را شکر فرصتی فراهم شد تا بتوانم لبخند ِشادی را بر چهره‌های کودکان معصومی بنشانم که با بیماری‌های صعب العلاج دست و پنجه نرم می‌کنند و برای ادامه زندگی نیاز به امید و روحیه دارند.

چهارده سال از آشنایی من با بیمارستان مرکز طبی کودکان مفید میگذرد و در این سال‌ها خاطرات تلخ و شیرین بسیاری برایم رقم خورد، چه کودکانی که شفا یافتن و هنوز با ایشان در ارتباطم و چه عزیزانی که از دنیا رفتن، اما هنوز خاطراتشان برایم زنده هست.

در این بین باید تشکر ویژه‌ای داشته باشم از مدیریت محترم بیمارستان و کادر زحمتکش درمانی که همواره با خوشرویی موجب انگیزه بیشتر بنده برای عیادت از این فرشته‌های معصوم شدند و امروز با انتخاب این حقیر به‌عنوان «سفیر سلامت بیمارستان کودکان مفید» بیش از پیش شرمنده‌ام فرمودند، امیدوارم که لیاقت این عنوان را داشته باشم و با کمک خداوند مهربان همواره قدم در راه شادی و نشاط این کودکان معصوم بردارم.

تشکر از جناب اقای دکتر ایمان زاده ریاست محترم بیمارستان، برادر عزیزم جناب آقای مهندس پروانی مدیریت محترم، جناب آقای دکتر زالی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و همچنین سرکار خانم نسیم در بخش مددکاری بیمارستان که همواره به من محبت داشتند

از خداوند منان برای شما عزیزان آرزوی توفیق روزافزون دارم... یاحق "

عمو پورنگ سفیر شد

پیشتر در مراسمی با حضور خیران بیمارستان کودکان مفید و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مدیران این بیمارستان برگزار شد، لوحی به عنوان «سفیر سلامت» به داریوش فرضیایی اهدا شد. در این مراسم دکتر زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با قدردانی از خیران و نیکوکاران گفته بود: نباید نیکوکاران را تنها منبع مالی محسوب کرد، بلکه باید کرامت آنان حفظ شود و در تمام مراحل حضور داشته باشند. "

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان