تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۰۷ دی ۱۳۹۸
حمایت ویژه اسنپ از رانندگان برای خرید بنزین

اسنپ مبلغ کمک‌هزینه خرید بنزین را ۲برابر کرد

با گذشت حدود یک ماه و نیم از اعلام سهمیه‌بندی بنزین و حمایت‌های همه‌جانبه اسنپ از رانندگانش در قالب تخصیص وام و میلیارد‌ها تومان پاداش، حالا تاکسی‌اینترنتی اسنپ به عنوان پیش‌قدم در ارائه کمک‌هزینه خرید بنزین، طرح حمایتی ویژه‌ای را با عنوان «کمپین ۱۰۰۱» شروع کرده است.

اسنپ مبلغ کمک‌هزینه خرید بنزین را ۲برابر کردرویداد۲۴  بنابر اعلام اسنپ، در این طرح که از شنبه ۳۰ آذر ماه شروع شده، باشگاه رانندگان اسنپ امکانی برای رانندگانش فراهم کرده که علاوه بر دریافت اعتبار سهمیه سوخت از شرکت ملی فرآورده‌های نفتی، هزینه خرید بنزین (ویژه پیمایش‌های بالای هزار کیلومتر در هفته) را هم دریافت کنند و به این ترتیب دیگر نگرانی بابت هزینه بنزین نداشته باشند.

نحوه محاسبه هزینه دریافتی به این صورت است که هر راننده‌ای که ۱۰۰۰کیلومتر اولیه خود را در طول یک هفته در سفرهای اسنپی پیمایش داشته باشد، به ازای هر ۱۰۰کیلومتربیشتر، کمک‌هزینه خرید بنزین دریافت می‌کند. این هزینه مازاد بر سهمیه‌ای است که پیش از این برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در نظر گرفته شده بود.

خبر خوب این‌که طبق اعلام روابط عمومی اسنپ، مبلغ این کمک‌هزینه که در شروع طرح به ازای هر ۱۰۰کیلومتر ۱۰هزار تومان بوده، حالا در اقدامی ویژه دو برابر شده تا رانندگان این سامانه بدون دغدغه بتوانند به کار خود ادامه دهند. به این ترتیب رانندگان عضو ناوگان اسنپ بابت هر ۱۰۰ کیلومتر بیشتر، ۲۰هزار تومان کمک هزینه خرید بنزین دریافت می‌کنند. این کمک‌هزینه هیچ‌ محدودتی ندارد و هر هفته به اعتبار اسنپی رانندگان افزوده می‌شود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان