تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۰۷ دی ۱۳۹۸

نوبخت: ایجاد ۹۸۸ هزار فرصت شغلی جدید برای سال ۹۹

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ایجاد ۹۸۸ هزار فرصت شغلی جدید برای سال ۹۹ برنامه‌ریزی شده است.

نوبخت

رویداد۲۴ محمدباقر نوبخت عصر شنبه ۷ دی‌ماه در مراسم افتتاح طرح هادی روستای عشایری چاه تلخ سبزوار در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در تبصره ۱۸، برنامه کاملی در قالب ۹ طرح از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی برای تحقق حدود یک میلیون فرصت شغلی تقدیم شده است.

وی ادامه داد: همچنین در راستای عمران و آبادانی کشور ۷۰۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل زیر ساخت‌های کشور در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده است.
بیشتر بخوانید:



رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: در ۹ ماه سال جاری ۳۹۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیر ساخت‌های کشور هزینه شده است.

وی گفت: ایجاد اشتغال، حفظ و تثبیت فرصت‌های شغلی جدید یکی از اولویت‌های دولت دوازدهم است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین در آغاز عملیات احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان در خراسان رضوی گفت: هشت هزار واحد از مسکن محرومان در روستا‌های خراسان رضوی و ۲ هزار واحد آن در حاشیه شهر مشهد احداث می‌شود.

محمد باقر نوبخت افزود: برای عملیات اجرایی این ۱۰ هزار واحد مسکن محرومان در خراسان رضوی پنج هزار میلیارد ریال اختصاص یافته است. اواخر سال گذشته نیز عملیات اجرایی ۱۰ هزار واحد مسکونی محرومان در خراسان جنوبی آغاز شد که روز گذشته ۲ هزار واحد آن به بهره‌برداری رسید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح کرد: دولت به روستا‌ها و مناطق محروم توجه دارد؛ از دستاورد‌های این سفر تامین اعتبار آسفالت ۲۵ کیلومتر از جاده خاکی منطقه عشایری چاه تلخ روداب سبزوار بود که با اجرای آن موافقت شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار نیز گفت: عملیات نوسازی ۴۰ واحد مسکونی تخریب شده بر اثر سیلاب فصل بهار در منطقه عشایری چاه تلخ سبزوار آغاز شده که پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد دارد.

علی رستم‌نیا افزود: همچنین در این مراسم نهصد و چهلمین طرح هادی روستایی در خراسان رضوی، در روستای چاه تلخ بخش روداب سبزوار با هزینه یک میلیارد ریال اجرا شد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه عصر شنبه برای آغاز عملیات اجرایی ۱۰ هزار واحد مسکن محرومان در خراسان رضوی و افتتاح نهصد و چهلمین طرح هادی این استان به روستای عشایری چاه تلخ روداب سبزوار سفر کرده بود.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: نوبخت
نظرات شما
پیشخوان