تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۱۵ دی ۱۳۹۸

تشییع پیکر شهلا ریاحی بدون حضور سلبریتی‌ها

مراسم تشییع پیکر شهلا ریاحی در تالار وحدت بدون حضور سلبریتی ها برگزار شد.

تشییع پیکر شهلا ریاحی بدون حضور سلبریتی‌ها

رویداد۲۴ مراسم تشییع پیکر شهلا ریاحی در تالار وحدت با حضور جمعی از اهالی رسانه، هنرمندان، مردم و خانواده آن مرحوم آغاز شد.

در ابتدا فاطمه معتمد آریا گفت : او زنی شریف ، خوش صدا و خوش سیما بود و از همه دوستانش که همیشه همراهش بودند و در این مراسم حضور دارند ، قدردانی می کنم.

او افزود : از همه افرادی که در برپایی این مراسم ما را یاری کردند سپاسگزاری می کنم.

شهلا ریاحی اولین بانویی بود که روی صحنه تئاتر رفت

کامران قدکچیان بیان کرد : ریاحی ۷۰ سال محرم خانه ما و عضو خانواده ما بود. آدم ها یک نوع به دنیا می آیند اما یک شکل از دنیا نمی روند. اعمال ما در این دنیا توشه ما خواهد بود. یاد او همیشه در قلب ما می ماند.

او افزود :اولین بانویی بودند که روی صحنه تئاتر رفتند و به سینما پا گذاشتند؛ یکی از افتخارات من است که عضوی از خانواده ایشان شدم او خاله من است و به این جریان می بالم.

محمد متوسلانی گفت :متاسفم برای بانوی بزرگی مانند ریاحی که چنین مراسم مختصری گرفته شده است و البته از کسانی که آمدند تشکر می کنم.

این بازیگر عنوان کرد : ریاحی در تئاتر و سینما اثر گذار و الگوی اخلاقی بود. متاسفانه رسانه ها کمتر به این درگذشت پرداختند.امیدوارم با هم مهربان تر و صمیمی تر باشیم.

تشییع پیکر شهلا ریاحی

او افزود : در مورد ریاحی باید به لحاظ تصویری و مکتوب بهتر و بیشتر پرداخته شود چون واقعا بی حاشیه و با جدیت کار کرد و همیشه انرژی مثبت می داد.امیدوارم اجر همه کسانی که برای این مرز و بوم زحمت کشیدند، ضایع نشود.

کامران ملکی گفت : علی نصیریان ، برخی از شورای مرکزی بازیگران ، بازیگران تئاتر و ... که نتوانستند تشریف بیاورند یا پیام دادند و یا در بهشت زهرا خواهند آمد.

ایرج راد گفت : او در همه عرصه های نمایشی، تلاش فراوانی کرد و به عنوان زنی شایسته و توانمند و ماندگار در هنر این مملکت ، حق بزرگی گردن همه دارد و هر کسی کار هنری می کند باید سپاسگذار این بانو باشد چون راهی حرفه ای و سخت را برای نسل های خود و پس از خود ، صاف کرد.

او افزود : ریاحی با کارهای ارجمندی که انجام داده همیشه خواهد ماند و جایگاه ویژه ای دارد. هر کسی با او آشنایی دارد فراموشش نمی کند و جوان ها هم باید قدردان این بزرگان باشند.

راد ادامه داد : ما مانند خانم ریاحی زیاد نداریم پس باید قدردانشان باشیم.

تشییع پیکر شهلا ریاحی

منوچهر ریاحی گفت: اگر من این جایگاه را دارم، فقط به خاطر او بود. خواستم گله کنم اما این کار را نمی کنم چون مادرم اینگونه نبود و همیشه با محبت درونی با آدم ها برخورد می کرد.

او افزود : از سرای سالمندان غول ساختند حتی سلبریتی های خارج از کشور به من فحش می دادند که چرا این کار را کردم اما واقعا اینگونه نیست. شاید خانه سالمندان اشتباهات بسیار کمی داشتند اما در کل واقعا خوب عمل کردند و ای کاش زودتر او را به این مکان برده بودم.

ریاحی گفت : از خانه سینما ، موسسه هنرمندان پیشسکوت ، صندوق هنرمندان پیشکسوت که ما را همراهی کردند ، تشکر می کنم.

منوچهر شاهسواری مدیر عامل خانه سینما گفت : آنچه که شاید مغفول ماند تشکر کردن از منوچهر ریاحی است؛ چون بیش از هرکسی زحمت مادر را کشید و کار ما نیز جز وظیفه چیزی نبود.

او افزود : امروز نه آغاز و نه انجام جهان است و یک روزی مانند روزهای عادی است. شهلا ریاحی بازکننده مسیری بود که صدها و شاید هزاران دختران این سرزمین در عرصه هنر فعالیت می کنند.

حبیب اسماعیلی، محسن امیریوسفی ، منوچهر شاهسواری ، محمد متوسلانی ،فاطمه معتمد آریا، عزت الله رمضانی فر، پیمان شریعتی ، شهرام کرمی در مراسم حضور داشتند.

مراسم یاد بود شهلا ریاحی ، پنج شنبه در مسجد شهرک غرب از ساعت ۱۸ تا ۱۹ برگزار می شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان