تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۱۵ دی ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

واکنش ذوالنور به تهدید ترامپ/ به تعداد ۱۲۴ هزار پیغمبر، ۱۲۴هزار نفر از آن‌ها را می‌زنیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به تهدید رئیس جمهور آمریکا مبنی بر حمله به ۵۲ نقطه ایران گفت: اگر آن‌ها بخواهند ۵۲ نقطه ایران را بزنند ما به تعداد آیات قرآن مناطق آن‌ها را خواهیم زد.

رویداد۲۴ حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، اظهار کرد: خرسی در فلان کوه تخم گذاری کرده گفتند خرس تخم گذار نیست گفتند هر چه از آن دم بریده بگویید بر می‌آید. از قدیم گفتن با گاو درگیر نشوید، چون هیکل و شاخ دارد، اما عقل ندارد، بی عقلی و بی شعوری ترامپ ممکن است او را وادار کند دست به هر کاری بزند. اما این طور نیست که دست جمهوری اسلامی بسته باشد. مطمئن باشید ما به آن‌ها آسیب زیادی خواهیم زد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: اگر آن‌ها بخواهند ۵۲ نقطه ما را بزنند ما از آن‌ها به تعداد آیات قرآن سیبل داریم و به تعداد ۱۲۴ هزار پیغمبر، ۱۲۴هزار نفر از آن‌ها را می‌زنیم و هدف قرار می‌دهیم. امروز عمده قوای آن‌ها در منطقه زیر سیبل و آتش ما است. از ۳۶ پایگاهی که آمریکایی‌ها در منطقه دارند یعنی بحرین به عنوان نزدیک‌ترین پایگاه و جزیره دیه گو گارسیا در اقیانوس هند به عنوان دورترین پایگاه همه در برد موشک‌های ما قرار دارند. آن‌ها نمی‌توانند عمده قوایشان را هم از منطقه خارج کنند.

ذوالنور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این که زمان بزن در رو تمام شده است، گفت: اگر آن‌ها بزنند ما پاسخ قاطع‌تر و پشیمان‌کننده‌تری خواهیم داد و مقابله می‌کنیم. اگر آن‌ها مراکز فرهنگی ما را بزنند ما پایگاه‌ها و ناوهایشان را می‌زنیم. یقینا آتش خشم فرزندان ملت و پیروان حاج قاسم سلیمانی آتشی خواهد بود که آن‌ها را در پشیمانی‌شان خواهد سوزاند.

وی در تحلیلی از رفتار ترامپ قبل و بعد از شهادت سردار سلیمانی گفت: ترامپ می‌داند چه اقدامی انجام می‌دهد، چون او به این کار برای دوری از استیضاح و انتخابات نیاز داشت. او روانشناسی مردم آمریکا را این طور تشخیص داد که اگر اوضاع بحرانی شود و آمریکا در تهدید قرار گیرد ممکن است آن‌ها از برخورد با رئیس جمهورشان پشیمان شوند؛ لذا برای نجات خودش این کار را کرد. اما نمی‌داند که مردم آمریکا قول‌های ترامپ را یادشان نرفته که می‌گفت به جنگ‌های ویرانگر طولانی در منطقه پایان می‌دهد اگر ترامپ بخواهد وارد جنگ فرسایشی شود از پیش سازنده انتخابات تلقی می‌شود پس کاملا مسیر را اشتباه گرفته و یقینا پشیمان خواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
0
0
ایول
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
0
0
ای رهبر ازاده اماده ایم ،،اماده،،سربازان حاج قاسم سلیمانی هستیم ،،،تاپای جان درراه وطن اماده ایم ،،
وفا عسگری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
0
0
آقای ذوالنور اگر شخصیتی بهتر و عاقل تر از ترامپ داشت، در صحن مجلس، آتش و خشم آنی را بر کرسی عقل و درایت و تدبیر نمی نشاند. ونیز اکنون این چنین بچگانه بر سر الاکلنگی قرار نمی گرفت که یک سرش در اختیار بی کله های جنگ طلبی چون نتانیاهو و پمپئو و بن سلمان در زیرپای خود شیفته دم دمی مزاج، ترامپ پول پرست باشد. بدتر از کار ترامپ، قربانی کردن قرآن و ۱۲۴۰۰۰ پیامبر است،آن هم به سبک احمقانه ای که در متن بیان شده ذوالنوری قرار دارد. اللهم اصلح کل مفسد من امورالمسلمین. درود خدا برروان پاک سردار سلیمانی و همه حق طلبان و مجاهدان آزاده
آذربایجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
0
0
امریکا توانایی جنگ تمام عیار و هلی برن اونهمه نیرو و تجهیزات رو به منطقه نداره و ترامپ میخواد بترسونه و در بهترین حالت با اچمز ایران که ببینه واکنشش چی خواهد بود چند نقطه رو بزنه که البته اگه بدونه ایران مصمم به دفاع خواهد بود قطعا از اغاز جنگ تمام عیار واهمه خواهد داشت اغاز جنگ یعنی سیل انتقادها به ترامپ و احتمال انتخاب نشدنش در دور دوم و بالارفتن قیمت نفت و فعال شدن تروریستها و داعش در منطقه کاملا مشخصه تهدیدات ترامپ بخاطر بازدارندگی گفته شده خب ایران هم اونقدر باهوش هست مستقیما وارد گود نشه و با نیروهای نیابتی خودش بیفته به جون امریکاییها
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان