تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۱۶ دی ۱۳۹۸

وضعیت عجیب مترو تهران/ امکان تخلیه مسافران نیست

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو با اشاره به شلوغی تمامی ایستگاه‌های متروی پایتخت به دلیل حضور مردم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی، گفت: هیچ قطاری متوقف شده در پایانه‌ها نداریم.

تشییع سردار سلیمانی

رویداد۲۴ فرنوش نوبخت در مورد سرویس دهی متروی تهران برای مراسم تشییع پیکر‌های شهدای مقاومت با بیان این که متروی تهران با استفاده از همه قطار‌های خود در آماده باش است و با استفاده از ظرفیت صد درصدی خود به مسافران خدمت رسانی می‌کند، گفت: امروز روز متفاوتی برای متروی تهران است؛ چرا که با ازدحام زیاد مردم مواجهه هستیم به گونه‌ای که ایستگاه‌هایی مثل نبرد، پیروزی و ارم سبز و ... که چندان مسافر نداشتند نیز با ازدحام جمعیت مواجه هستند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو با بیان این که امروز روز متفاوت در خدمت رسانی به مردم است، اظهار کرد: البته شاهد ازدحام جمعیت در ایستگاه‌های مترو هستیم، اما دقت داشته باشیم که سطح خیابان‌ها به قدری شلوغ است که امکان تخلیه مسافر از ایستگاه به سمت خیابان نیست.

وی با بیان این که مردم نمی‌توانند به دلیل شلوغی خیابان به سطح خیابان بروند به همین دلیل شاهد ازدحام جمعیت در سکو‌ها و حتی سطح ایستگاه‌ها هستیم، گفت: عبور و مرور در هسته مرکزی شهر به دلیل تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی به سختی انجام می‌شود و به همین دلیل امکان تخلیه مسافر از ایستگاه‌های مترو به سطح خیابان نیست.


بیشتر بخوانید: حاشیه‌های مراسم تشییع سردار سلیمانی/ از اعدام ترامپ تا حضور چهره‌ها


نوبخت با تاکید بر این که امروز همه ناوگان متروی تهران وارد خط شده به گونه‌ای که هیچ قطاری متوقف شده در پایانه‌ها نداریم تصریح کرد: ایستگاه‌های توحید، تئاتر شهر و شادمان و انقلاب به قدری شلوغ است که مردم کاملا در ایستگاه‌ها متوقف شدند و به دلیل گرم شدن فضا تمامی هواساز‌های ایستگاه را فعال کردیم تا تهویه این ایستگاه‌ها بهتر شود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان