تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۱۶ دی ۱۳۹۸
تصمیمی بگیرند که من پیشرفت کنم و ذوب‌آهن سود

صحبت‌های دانیال اسماعیلی‌فر درباره جدایی از ذوب‌آهن

هافبک خبرساز ذوب‌آهن اصفهان گفت: درباره جدایی‌اش همه چیز را به باشگاه سپرده و با هیچ تیمی نیز به صورت شخصی مذاکره نکرده است.

صحبت‌های دانیال اسماعیلی‌فر درباره جدایی از ذوب‌آهنرویداد۲۴ از مدت‌ها پیش می‌شد حدس زد دانیال اسماعیلی‌فر ستاره نقل و انتقالات نیم فصل باشد؛ با پایان موقتی رقابت‌های لیگ برتر و شروع فصل جابه‌جایی های فوتبالی هم بسیاری از تیم‌های مدعی لیگ برتر برای جذب ستاره کنونی ذوب‌آهن اقدام کردند اما نامه‌نگاری‌ها و مذاکرات انجام شده تا این لحظه نتیجه ای نداشته و مدیران باشگاه سبزپوش اصفهانی در اظهارنظرهای خود اعلام کردند به هیچ عنوان راضی به جدایی اسماعیلی‌فر نیستند.

درباره اسماعیلی‌فر طی روزهای گذشته عنوان شده که او از تیم‌هایی نظیر پرسپولیس، تراکتور،‌‌ سپاهان و چند تیم دیگر پیشنهادهای خوبی دارد اما باشگاه ذوب‌آهن تا الان کوتاه نیامده و به درخواست این باشگاه‌ها برای صدور رضایتنامه پاسخ منفی داده است. در چنین شرایطی شنیدن نظرات خود اسماعیلی‌فر قابل توجه خواهد بود. وینگر راست تکنیکی ذوب‌آهن که مدت‌ها است صحبتی درباره شرایطش انجام نداده، در مواجهه با اتفاقاتی که طی روزهای آینده رخ داده در گفت و گویی با خبرنگار "ورزش سه" حرف‌هایی را بیان کرد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:


**زمان منصوریان متحدترین تیم لیگ برتر بودیم

جا دارد از زحمات آقای منصوریان در نیم فصل اول تشکر کنم. ایشان برای تیم خیلی زحمت کشیدند. مهم ترین نکته در زمان سرمربیگری منصوریان جو صمیمی و رابطه دوستانه‌ای است که او با بازیکنان داشت. اگرچه در بحث نتیجه‌گیری خوب نبودیم اما واقعا یکی از متحد ترین تیم های لیگ برتر بودیم. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم هرجا هست بهترین‌ها برایش رقم بخورد.


**همه منتظر انتخاب سرمربی جدید هستیم

بعد از جدایی آقای منصوریان و با توجه به اینکه هنوز سرمربی جدید تیم مشخص نشده 7، 8 روز است تمرینات خود را زیر نظر آقای استکی شروع کردیم و کارمان را دنبال می‌کنیم. همه بازیکنان منتظر انتخاب سرمربی جدید هستند تا با انگیزه بیشتری برای شروع مقتدرانه نیم فصل دوم کار را جلو ببرند.


**کل ایران داستان مرا می‌دانند

فکر می‌کنم دیگر کل ایران می‌دانند که من بازیکن ذوب‌آهن هستم و اگر قرار به جدایی‌ام باشد، باشگاه باید نظر بدهد و تصمیم بگیرد. من هم به واسطه قراردادم تابع نظر مدیران باشگاه هستم. از طرفی مدیران باشگاه هم چون هنوز سرمربی جدید را انتخاب نکرده‌اند، حق دارند خودشان درباره جدایی‌ام تصمیمی نگیرند وباید ببینیم چه اتفاقاتی طی روزهای آینده رخ می‌دهد.


**با هیچ باشگاهی شخصا صحبت نکردم

واقعیت این است من همه جوره به قراردادم پایبند بودم و شخصا با هیچ باشگاهی مذاکره نکردم. حتی تماس‌هایی از سوی برخی افراد از باشگاه‌های دیگر گرفته شد اما با هیچ کدام از آنها شخصا مذاکره نکردم و گفتم که باید با باشگاه مذاکره کنند.


**اطلاعاتم در حد اخبار رسانه‌ها است

همین الان که با شما صحبت می‌کنم به طور دقیق نمی‌دانم که کدام باشگاه‌ها رسما نامه زدند و پاسخ باشگاه ذوب‌آهن دقیقا چه بوده است. اطلاعات من هم مانند شما از طریق اخباری است که در رسانه‌ها منتشر می‌شود و همانطور که گفتم منتظرم تا مدیران باشگاه ذوب‌آهن نظر نهایی شان را اعلام کنند.


**امیدوارم تصمیمی بگیرند که به سود من و ذوب‌آهن باشد

با همه شرایط موجود امیدوارم باشگاه ذوب‌آهن تصمیم منطقی و درستی بگیرد. تصمیمی که اولا شان باشگاه ذوب‌آهن را حفظ کند و خدشه‌ای به این باشگاه وارد نکند و در نقطه مقابل باعث پیشرفت من شود. من هرگز دوست ندارم اتفاقی بیفتد که خدای ناکرده باشگاه ذوب‌آهن ضرر کند، اما یک طرف داستان هم خودم هستم و امیدوارم مدیران باشگاه با تعامل خوب این ماجرا را به بهترین شکل ممکن به پایان ببرند.


**اگر جدا نشوم، با تمام توان برای ذوب‌آهن می‌جنگم

درست است که از تیم‌های زیادی پیشنهاد دارم اما این دلیل نمی‌شود که اگر باشگاه به هر دلیلی با جدایی‌ام موافقت نکرد، از تعهدی که دارم تخطی کنم. قطعا اگر مدیران باشگاه اجازه جدایی به من را ندهند، با تمام توان در کنار سایر بازیکنان تلاش خواهم کرد تا تیم را از پایین جدول بالا بیاوریم و شرایط خوبی را برای ذوب‌آهن رقم بزنیم. چراکه اعتقاد دارم جای ذوب‌آهن اینجای جدول نیست.


**امیدوارم هرچه خیر است اتفاق بیفتد

باز هم تاکید می‌کنم که هر تصمیمی باشگاه بگیرد، اطاعت می‌کنم و می‌پذیرم اما واقعا دوست دارم اتفاقی بیفتد که هم من و هم ذوب‌آهن از آن سود ببریم و دو طرف راضی باشند. امیدوارم هرچه خیر است اتفاق بیفتد.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان