تاریخ انتشار: ۱۹:۰۳ - ۱۶ دی ۱۳۹۸

پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) طواف داده شد

پیکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور علما و خادمان حضرت معصومه (س) بر گرداگرد ضریح مطهر کریمه اهل بیت (ع) در قم طواف داده شد.

پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) طواف داده شدرویداد۲۴ این مراسم هم اکنون و پیش از شروع مراسم تشییع پیکر پاک این شهیدان در بلوار پیامبر اعظم(ص) شهر قم؛در حال انجام است.

در این مراسم شخصیت های مختلف از جمله مراجع و علمای حوزه علمیه قم همچون آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، جعفر سبحانی و علوی گرگانی و فاضل لنکرانی، سعیدی، محمد یزدی، ابراهیم امینی، مرتضی مقتدایی و ... حضور دارند.

پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) طواف داده شد

پیش از این مراسم، نماز جماعت به امامت آیت الله سبحانی با مشارکت خیل عظیم زائران و مجاوران در حرم مطهر برگزار شد.

تا دقایقی دیگر پیکر سرداران مقاومت از محل امامزاده احمد ابن قاسم(ع) در ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) تا مسجد مقدس جمکران در میان خیل عظیم مردم خداجوی قم که از ساعات پیش در این منطقه حضور به هم رسانده اند، تشییع می‌شود و پیکر مطهر شهید سردار سلیمانی به کرمان اعزام و پیکر پاک شهید مظفری‌نیا نیز در قبه‌الشهدای حرم مطهر بانوی کرامت(س) در صحن امام رضا(ع) به خاک سپرده می‌شود.

شهید سرهنگ پاسدار شهرود مظفری‌نیا در تیرماه سال ۱۳۵۷ در قم چشم به جهان گشود و از همرزمان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در سپاه قدس بود که به همراه این سردار بزرگ در ۱۳ دی‌ماه جاری به شهادت رسید.

صبح جمعه ۱۳ دی‌ماه جاری سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس معاون الحشد الشعبی و چند تن از همراهانشان پس از عمری مجاهدت در حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد (عراق) به شهادت رسیدند.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان