تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۱۷ دی ۱۳۹۸

کالدرون برگردد پیروانی از پرسپولیس می‌رود

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت سرمربی این تیم دیگر به فعالیت خود در باشگاه ادامه نخواهد داد.

گابریل کالدرون

رویداد۲۴ گابریل کالدرون قبل از ترک تهران برای گذراندن تعطیلات زمستانی در زادگاه خود آرژانتین اعلام کرد حاضر به ادامه همکاری با افشین پیروانی نیست.

سرمربی سرخپوشان پایتخت از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خواست تا سرپرست تیم را تغییر دهند در غیر اینصورت اجازه حضور پیشکسوت پرسپولیس در رختکن تیم را نمی‌دهد.

محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ابتدا نسبت به درخواست کالدرون مخالف بود. او قصد داشت سوءتفاهم به وجودآمده را حل و فصل کند، اما قطع ارتباط سرمربی سرخپوشان با مدیرعامل باعث شد تا انصاریفرد نیز از مواضع خود کمی عقب نشینی داشته باشد.


بیشتر بخوانید: درگیری شدید کالدرون و پیروانی در باشگاه پرسپولیس


پیگیری‌ها نشان می‌دهد نارضایتی کالدرون از وضعیت موجود در قبال عدم پرداخت مطالبات خود و بازیکنان تیم باعث شده تا هیات مدیره پرسپولیس نیز نسبت به درخواست او در قبال عدم حضور افشین پیروانی پس از بازگشت کالدرون به تهران نرمش نشان دهد؛ بنابراین پیروانی که در اوایل فصل و پس از روی کارآمدن انصاریفرد در قامت مدیرعامل باشگاه به عنوان سرپرست تیم جانشین محسن خلیلی شد با حضور کالدرون در تهران بطور قطع از این تیم جدا خواهد شد تا یکی از خواسته‌های مدیریتی سرمربی آرژانتینی سرخ‌ها برآورده شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان