تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۱۸ دی ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

خوابیدن روی زمین ممنوع!

خوابیدن روی زمین می‌تواند شما را به بیماری‌های گوناگون مبتلا کند، بهتر است هنگام خواب حداقل ۳۰ سانتی متر با زمین فاصله داشته باشید.

اخبار سلامت

رویداد۲۴ بسیاری از پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها بر اساس عقاید و باور‌های نادرست خوابیدن روی زمین را امری لازم و ضروری می دانند به گونه ای که اگر به مدت چند روز روی تخت بخوابند کمر درد و پا درد گریبانگیرشان خواهد شد.

اما جالب است بدانید که طبق پژوهش های گوناگون علمی در سر تا سر جهان خوابیدن شبانه روزی روی زمین می تواند باعث ایجاد کمر درد، ضعف عضلانی، سرگیجه و سردرد در سالمندان و پیری زود رس، ایجاد چین و چروک و افتادگی اندام های بدن در افراد شود؛ به همین علت دانشمندان توصیه می کنند در هنگام خواب بهتر است حداقل ۳۰ سانتی متر با زمین فاصله داشته باشید.


بیشتر بخوانید: بهترین حالت برای خوابیدن کدام است؛ چپ یا راست؟

اگر روی زمین می خوابید این کار را انجام دهید

طبق مطالعات علمی اگر جزء افرادی هستید که هنگامه شبانه روز به علت نداشتن تخت روی زمین می‌خوابید با قرار دادن یک یا دو بالشت از جنس پنبه در زیر ساق پاهایتان باعث افزایش انتقال گردش خون به مغزتان و افزایش کیفیت خواب شما خواهد شد.

تفاوت خوابیدن روی تخت با خواب روی زمین در این است که هنگامی که فرد روی تخت می‌خوابد، هنگام بیدار شدن دیگر لازم نیست از روی زمین بلند شود و به همین دلیل زانوهای خود را خیلی خم نخواهد ‌کرد. 

کدام تشک را بخریم؟

به عقیده خیلی از افراد خرید تشک یکی از سخت ترین انتخابات است که می تواند تا چند روز ذهن افراد را درگیر کرده و آرامش خاطر را از آنان بگیرد. اما برای تهیه تشک بهتر است نوع راحت و نرم آن را انتخاب کنید تا آسیبی به کمر، زانو و گردنتان وارد نشود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
0
2
این مطالعات علمی کجا انجام شده، کی انجام داده و...
اسپانسر این مقاله کدوم مبل و تخت فروشیه
حداقل آدرس رو هم می‌نوشتید تکلیف ملت روشن می‌شد
نظرات شما
پیشخوان