تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۱۸ دی ۱۳۹۸

مراسم بزرگداشت سردار شهید سلیمانی، در شرکت مخابرات ایران برگزار شد

همزمان بافرارسیدن ایام فاطمیه، کارکنان و مدیران ستاد شرکت مخابرات ایران و مخابرات مناطق، به صورت سراسری، امروز، چهارشنه، ۱۸ دی ماه ۱۳۹۸ با برپایی مراسم بزرگداشت، به سوگواری شهادت سردار دلیر اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرداختند.
مراسم سردار شهید سلیمانی
رویداد۲۴ به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه، با هدف پاسداشت ارزش‌ها و اندیشه‌های ایثارگرانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، کارکنان ستاد شرکت مخابرات ایران و مخابرات مناطق، به صورت سراسری، به همراه مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونین و مدیران ستاد، امروز چهارشنه، ۱۸ دی ماه ۱۳۹۸ با برپایی مراسم بزرگداشت، به سوگواری شهادت سردار دلیر اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

بر اساس این خبر در این مراسم، حاج کریم منصوری به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت و فضای مراسم را با کلام وحی عطرآگین کرد، در ادامه این بخش از مراسم، وحید قاسمی، شاعر معاصر نیز به سرودن ابیاتی با محوریت ارزش والای شهدا در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت.

در بخش دیگری از این مراسم، سردار حاج حسین یکتا، از سرداران دوران دفاع مقدس به بیان صفات و ویژگی‌های رفتاری آن شهید پرداخت و گفت: حاج قاسم سلیمانی یک‌مرد خدایی بود، چراکه، با استعانت از پروردگار متعال، شجاعانه و بدون هیچ تردیدی مقابل ظلم و ستم دشمنان می‌ایستاد.

وی، به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سردار دلاور اسلام قاسم سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت آقا فرمودند، شهید سپهبد سلیمانی در کارهایش هم تدبیر داشت، هم منطق، این تدبیر فقط در میدان نظامی نبود. در میدان سیاست هم بود. در عرصه سیاست هم شجاع بود و هم با تدبیر بود. سخنش تاثیر گذار بود.

سردار حاج حسین یکتا، اظهار داشت، خون حاج قاسم سلیمانی کلید قدس شریف است، همین امر باعث ناراحتی دشمنان شده است.

در بخش پایانی این مراسم، مداح اهل بیت، حاج حسین سیب سرخی به مداحی پرداخت و با طنین سوگوارانه خود، شرکت کنندگان در این مراسم را با خود همنوا کرد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان