تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۱۹ دی ۱۳۹۸

امشب در غرب تهران عملیات یخ‌زدایی

معاون خدمات شهری منطقه ۵ با اشاره به وضعیت روان ترافیکی منطقه در پی اجرای عملیات برف روبی از اجرای عملیات یخ زدایی در شب جاری اطلاع رسانی کرد.

امشب در غرب تهران عملیات یخ‌زداییرویداد۲۴ در پی بارش برف در ساعات ابتدایی صبح روز پنج شنبه ۱۹ دیماه سال ۹۸ معاونت خدمات شهری منطقه از ساعت ۱۲ شب به حالت آماده باش درآمد تا با اجرای عملیات برف روبی، تردد را در معابر شهری تسهیل کند.

رضا علیزمانی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۵ در جریان اجرای این عملیات از حضور میدانی شهردار منطقه، مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران، رئیس سازمان پسماند شهرداری تهران و رییس ستاد برف روبی شهر تهران به منظور نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد برف روبی منطقه خبر داد و گفت: با اعلام وضعیت جوی و قوت گرفتن احتمال بارش برف، ستاد برف روبی منطقه به حالت آماده باش درآمد و با به کارگیری نیروها و تجهیزات لازم از ساعت ۱۲ شب عملیات خود را آغاز کرد.

وی اعلام کرد: در جریان عملیات برف روبی ۸۳۱ نفر نیروی انسانی با به کارگیری ۲۱۱ دستگاه خودرو تجهیزات تخصصی به برف روبی و پاکسازی معابر و سبک کردن بار درختان از برف پرداختند.

معاون خدمات شهری منطقه به حضور نواحی ۷ گانه و ادارات تخصصی این معاونت در عملیات برف روبی اشاره کرد و ادامه داد: در طول شب گذشته در حدود ۱۳۵۰ تن شن و نمک مخصوص برف روبی استفاده شد؛ ضمن اینکه ۴۰۰۰ کیسه شن و نمک نیز جهت استفاده شهروندان در نقاط مشخص شده در معابر منطقه قرار گرفت.

علیزمانی همچنین از اجرای عملیات یخ زدایی در شب جاری خبر داد و گفت: با عملیات انجام گرفته طی روز جاری، هیچکدام از معابر و شریان‌های منطقه دچار مشکل نشدند و در شب جاری نیز عملیات یخ زدایی اجرا می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بارش برف
نظرات شما
پیشخوان