تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۸
بازیکن پیشین پرسپولیس:

از عرب درباره پول‌های از دست رفته سوال شود/ مشکل پرسپولیس کالدرون نیست

خان‌محمدی تاکید کرد که مباحث حال حاضر این تیم با کالدرون مشکل امروزه پرسپولس نیست.

گابریل کالدرون

رویداد۲۴ حسن خان‌محمدی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشکلات حال حاضر این تیم گفت: پرسپولیس مشکل مالی دارد. نه فقط پرسپولیس بلکه تمام تیم‌های کشور با این مشکل سر و کار دارند اما شدت آن در پرسپولیس بیش‌تر است. در کنار این مشکل، سوء مدیریت باشگاه هم از گذشته تا به امروز از معضلات پرسپولیس بوده  که امروزه همه و همه بر گردن انصاری‌فرد، مدیرعامل پرسپولیس افتاده است.

البته که مشکلات مدیریتی و مالی از گذشته برای پرسپولیس به یادگار مانده است و هیچ کس هم جوابگو آن نیست. با گردن هم انداختن مشکلات چیزی حل نخواهد شد. مسوولان، مردم و بازیکنان پرسپولیس همه باید پشت انصاری‌فرد باشند و حمایتش کنند، از طرف دیگر مدیریت باشگاه نیز باید با ثبات و مطمئن باشد.

او در همین رابطه افزود: مشکلات مالی در تیم‌های لیگ برتر، مخصوصا تیم‌های بزرگ یکسان نیست اما هزینه کردن بیش‌تر از درآمد باشگاه، از آن دسته مشکلاتی است که همه در آن اشتراک دارند. مشکلات مالی باید از ریشه بررسی شود. باید به دنبال مبدا آن گشت و از همان‌جا مشکل را بررسی کرد. مدیرعامل‌های قبلی باشگاه باید شفاف‌سازی کنند که معضلات مالی حال حاضر از کجا شروع شده است

چرا از عرب (مدیر عامل پیشین پرسپولیس) درباره پول‌های از دست رفته  یا ریشه مشکلات مالی سوال نمی‌شود. چرا از او نمی‌خواهند توضیح بدهد. هروقت به ریشه مشکلات بزنیم، موفقیت برای ما آغوش خود را باز خواهد کرد. جدا از همه این مباحث، باید این مسائل به مردم گفته شود. یا باید برای مردم شفاف سازی کنند و آن‌ها را از وقایع باشگاه آگاه کنند یا همین روندی که الان در جریان است ادامه خواهد یافت.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس باید چقدر به کالدرون بدهد؟


خان‌محمدی در پاسخ به این سوال که کدام تصمیم برای پرسپولیس بهتر است، ماندن یا رفتن کالدرون؟ گفت: اول این که، در حال حاضر مشخص نیست پرسپولیس جایگزینی برای کالدرون دارد یا خیر. در گام دوم، نباید این موضوع که پرسپولیس با کالدرون قهرمان نیم فصل شد را فراموش کنیم. از همه این‌ها گذشته، مشکل پرسپولیس کالدرون نیست. در تمامی ادوار این باشگاه، این مشکلات برای پرسپولیس یکسان بوده است و یک رسم قدیمی بوده است، بنابراین باید دنبال ریشه این مشکل بگردیم.

این پیشکسوت پرسپولیس در پایان برای این تیم آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوار هستم تدابیری اتخاذ شود تا پرسپولیس در جایگاهی که لیاقتش را دارد بماند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان