تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

انتظار دارید حرف‌هایتان مورد قبول افکار عمومی قرار بگیرد؟

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس با انتقاد از تکذیب سه روزه علت سقوط هواپیمای اوکراینی، خطاب به مسئولان در توئیتی نوشت: انتظار دارید حرف‌هایتان مورد قبول افکار عمومی قرار بگیرد؟
سقوط هواپیمای اوکراینی
رویداد۲۴ عبدالکریم حسین‌زاده، نایب رئیس فراکسیون امید مجلس در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «غم از دست رفتن جان مسافران ⁧ پرواز ۷۵۲ افزون‌تر شد. از چهارشنبه تا صبح شنبه کسی از حقیقت خبر نداشته که بعد از ۳ روز تکذیب، خبر اعلام شود؟»

وی در بخش‌دیگری از این مطلب با انتقاد از به بازی گرفتن جامعه، گفت: «لابد انتظار دارید که حرف‌هایتان مورد قبول افکار عمومی قرار بگیرد؟»

بیشتر بخوانید:

وی همچنین نوشت: «همه افرادی که در این ۳ روز به پنهانکاری درباره فاجعه هواپیمای اوکراینی مشغول بودند باید از خجالت آب شوند و شرمسار مردم باشند و در کنار مسببین این حادثه استعفا دهند و محاکمه شوند. خدایا ملت را از شر مسئولان بی‌تدبیر حفظ کن. به سهم خودم شرمسارم و عذرخواه مردمم»
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
0
0
امیدوارم حرفشون در مورد میزان تلفات امریکاییها و ادوات و تسلیحاتشون لااقل درست باشه و جوری نبوده باشه که از قبل امریکا اونجا رو تخلیه بکنه و با چند موشک نمایشی سر و ته انتقام رو هم اورده باشند اونم با زدن سه چهار سوله خالی
نظرات شما
پیشخوان