تاریخ انتشار: ۱۸:۲۵ - ۲۱ دی ۱۳۹۸

فراکسیون امید: برای بررسی حادثه هواپیمای اوکراینی جلسه علنی برگزار شود

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که هیئت رئیسه فراکسیون امید در جلسه‌ای فوق العاده خواستار برگزاری جلسه علنی مجلس برای بررسی ابعاد شلیک اشتباه به هواپیمای مسافربری اوکراینی شد.

فراکسیون امید

رویداد۲۴  فاطمه سعیدی ظهار کرد: هیئت رئیسه فراکسیون امید در جلسه‌ای فوق‌العاده به ریاست محمد رضا عارف و با حضور روسای کمیته‌های سیاسی و سیاست خارجی این فراکسیون خواستار برگزاری جلسه علنی مجلس برای بررسی ابعاد شلیک اشتباه به هواپیمای مسافربری شد.

وی ادامه داد: در این جلسه ضمن بررسی این حادثه بر لزوم برخورد سریع و قاطع با مقصران این حادثه تلخ بر شفافیت و در جریان قراردادن مردم تاکید شد. همچنین اعضا با انتقاد از ارائه اطلاعات غلط به مردم خواستار توضیح مقامات نظامی برای مخفی نگاه داشتن علت این سانحه شدند.
بیشتر بخوانید:
مروری بر سرنوشت تلخ هواپیما‌های ساقط شده
سعیدی گفت که فراکسیون امید با اشاره به وارد آمدن لطمات جدی به اعتماد عمومی خواستار شفافیت در برخورد با مقصران و فرایند‌های طی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری جلسه غیرعلنی روز یکشنبه در مجلس فراکسیون امید درخواست برگزاری جلسه‌ای علنی دارد تا مردم بی‌واسطه و به سرعت در جریان بررسی‌ها قرار گیرند.

سعیدی در پایان اظهار کرد: این فراکسیون ضمن تسلیت مجدد به خانواده‌ها و مردم عزادار بر دلجویی سریع نظام از خانواده‌ها معزا تصریح دارد.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان