تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۲۲ دی ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

قیمت ارز، دلار، یورو، سکه و طلا امروز ۹۸/۱۰/۲۲

قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۸۰ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت دلار در صرافی ملی به ۱۳ هزار و ۵۰ تومان رسیده است.
قیمت ارز و طلا
رویداد۲۴ امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۴۴۹ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۴۹۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۱۴ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۸۰ هزار و ۹۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۵۶۲ دلار معامله می‌شود.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلای ۲۴ عیار ۶۴۱ هزار و ۲۰۰ تومان، هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۸۵ هزار تومان تعیین شده است.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت درهم امارات ۳ هزار و ۶۶۲ تومان، یورو ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۷ هزار و ۴۷۴ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز یک شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۳ هزار و ۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۵۵۰ تومان است.
منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
1
0
ایاقیمت طلا رو به افزایش است؟؟
نظرات شما
پیشخوان