تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۲۳ دی ۱۳۹۸

آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال

معاون اجرایی باشگاه استقلال در خصوص آخرین شرایط نقل و انتقالات این تیم پاسخگو بود.

قل و انتقالات استقلال

رویداد۲۴ هادی مباشری، معاون اجرایی باشگاه استقلال در خصوص آخرین شرایط نقل و انتقالات این تیم در آخرین روز پاسخگوی سوالات زیر بود. وی معتقد است باشگاه استقلال تمام تلاشش را می‌کند تا تیم به بهترین نحو ممکن برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.

مشکل پرداختی بازیکنان حل شد؟

تمام تلاشمان را کردیم تا پایان نیم فصل اول پرداختی را به 50 درصد برسانیم فقط چند تا از بازیکنان که روی هم هفت هشت نفر می‌شوند از فصل گذشته کمی از مطالباتشان مانده است که تلاش می‌کنیم آن را نیز تسویه کنیم.

قرارداد معاونت پزشکی نیز هنوز امضا نشده است؟

دکتر نوروزی نزدیک به 25 سال است که در باشگاه استقلال حضور دارد و قدیمی‌ترین عضو این باشگاه است قرارداد وی تنظیم شده است و منتظر بازگشت فتحی از دوبی هستیم تا آن را امضا کنیم به هر حال در حال حاضر فتحی باید قراردادها را امضا کند.

وضعیت ایبینی به کجا رسید؟

این بازیکن امروز وارد ایران خواهد شد و قرار است در تست های پزشکی شرکت کند و در صورت تایید به خدمت استقلال درآید. یک بازیکن مراکشی نیز مدنظر ماست که به دنبال انجام کارهای اخذ ویزای این بازیکن هستیم تا پس از برطرف شدن وی در تهران حاضر شود.


بیشتر بخوانید: مدافع کامرونی و وینگر آسیایی در آستانه پیوستن به استقلال


برای بازی مقابل فولاد بلیت تهیه کرده‌اید؟

ما همه کارهای مربوط به این بازی را انجام داده‌ایم حتی هتل بازی را هم رزرو کرده‌ایم اما منتظریم تا سازمان لیگ در خصوص انجام یا لغو این بازی تصمیم‌گیری کند با توجه به اینکه ما باید سه روز بعد از این بازی در پلی آف آسیا یک بازی حساس را برگزار کنیم امیدوارم سازمان لیگ شرایط ما را درک کند.

سعید آقایی بازیکن سپاهان در فهرست خرید شما قرار دارد؟

تاکنون دو جلسه از کمیته نقل و انتقالات باشگاه تشکیل شده اما نامی از این بازیکن مطرح نشده از چهارشنبه گذشته هم جلسه‌ای برگزار نکردیم البته تا جایی که من می‌دانم نامه‌ای هم از باشگاه برای سپاهان ارسال نشده است.

وضعیت میلیچ به کجا رسید؟

این بازیکن فعلا ترسیده است و فعلا به ایران نمی‌آید در حال مذاکره با وی هستیم تا هر چه زودتر در تمرینات حضو ریابد او پولش را هم گرفته و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

باشگاه نفت آبادان جواب نامه شما را برای عقیل کعبی پاسخ داد؟

ما برای این بازیکن هم به باشگاه نفت نامه زدیم اما هیچ پاسخی هنوز بابت این بازیکن دریافت نکرده‌ایم.

تکلیف سرپرست تیم به کجا رسید؟

قرار است سرپرست مدیرعاملی از باشگاه استقلال امروز یا فردا تکلیف سرپرست را نیز مشخص کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان