تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۲۵ دی ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱۰۹ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

زندگی سلحشورانه با لندکروز لاکچری!/ چرا صدا وسیما از زینب ابوطالبی دعوت می‌کند؟

رسانه را رکن پنجم دموکراسی می‌دانند و مهم‌ترین کارکرد آن ترویج آزادی بیان و انتشار آزاد اطلاعات بدون جانبداری از گروه خاص است. گرچه در جهان رسانه همواره دستخوش بازی‌های سیاسی بوده است، اما به نظر می‌رسد در کشور ما به ویژه طی یک دهه اخیر این رسانه کارکرد واقعی خود را از دست داده و تبدیل به ابزار و تریبون گروهی خاص شده است عملکرد این نهاد در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی و پیش‌تر از آن حادثه کرمان نیز چنین بود.
مجری شبکه افق از ایران بروید
رویداد۲۴ شادی مکی: آخرین پرده برنامه‌های خاص صدا  و سیما سخنان زینب ابوطالبی در شبکه افق بود که به این نتیجه رسیده بود هر کس مثل او نیست، باید از ایران برود: «اگر کسی اعتقاد ندارد جمع کند از ایران برود، برود به جایی که آن رفاه هست اگر هم اعتقاد دارد باید جدی وارد میدان شود. امروز همه ایرانیان به نوعی زندگی سلحشورانه احتیاج دارند»
 
این سخنان واکنش‌های زیادی را در میام افکار عمومی داشت. یاشار سلطانی روزنامه‌نگار در توییتی نوشت: «همه چیز را می‌توانید مصادره کنید اما ایران را نمی‌توانید.»
 
نادر فتوره‌چی در توییتی نوشت: «شواهد نشان می‌دهد شما بیشتر میل به زندگی در کشورهای دیگر دارید تا مردم ایران.» میثم سعادت روزنامه نگار نوشت: «ما از ایران نمی‌رویم، ایران را از اینگونه افکار پس می‌گیریم.»
 
بهروز شجاعی روزنامه‌نگار در حساب توئیتری خود می‌نویسد: «از خانم ابوطالبی که اینقدر دنبال زندگی سلحشورانه هستند و می‌فرمایند هر که در این حلقه نیست ایران را ترک کند، یک سوال دارم، قیمت لندکروز امروز چند است و داشتن خودروی لندکروز هم آیا جزو شرایط زندگی سلحشورانه است؟»
 
فعال فضای مجازی دیگری نیز می‌نویسد: «گفتمان دوست نداری برو فقط مختص زینب ابوطالبی نیست این فرهنگ زشتی است که در جامعه اپیدمی شده! وقتی میگیم حقوق کارمندان اندکه، میگن دوست نداری برو، میگم همسایه جان صدای دویدن‌های نیمه شب کودکت آزاردهنده است؛ میگه دوست نداری برو! میگم شاطرجان نونت خوب نیست؛ میگه دوست نداری نخر.»
بیشتر بخوانید: جنجال یک مجری از «افق»؛ زینب ابوطالبی کیست؟
برخی افراد دیگر در مطالب مختلف نوشته بودند منظور زینب ابوطالبی این نبوده و می‌خواسته بگوید همه باید برای کشورشان تلاش کنند، نه اینکه هر که هر کس مانند او فکر نمی‌کند از ایران برود. با این حال عمده واکنش‌ها نسبت به او، واکنش‌های تند بود و همه معتقد بودند صدا و سیما باید به خاطر دعوت از چنین افرادی عذرخواهی کند.
 
سوسن حسنی دخت یکی از مجریان صدا و سیما هم در انتقاد به همکار خود نوشت: :«معلوم نيست اين همه نفرت‌پراكنی در اين موقعيت حساس، چه توجيهی دارد. چه كسانی از دوقطبی كردن جامعه سود می‌برند؟ ايران متعلق به همه ايرانيان است.»
 
به گزارش رویداد۲۴ حاشیه‌های صداوسیما در این روزها محدود به زینب ابوطالبی نبود، در ماجرای افزایش قیمت بنزین که به اعتراضات مردمی انجامید، یک کارشناس مذهبی در صدا و سیما حکم به قتل و زجرکش کردن معترضان داد.
 
در نمونه دیگر در برنامه جهان‌آرا که از شبکه افق پخش می‌شود، محمد صادق کوشکی که خود را پژوهشگر و یکی از اعضای جامعه دانشگاهی کشور می‌داند در ادبیاتی سخیف با اشاره به فراخوان رخشان بنی اعتماد برای تجمع سوگواری سقوط هواپیما می‌گوید: «۵۰ نیروی سپاه در مرز‌های شرق کشور هدف ترور قرار گرفته اند، خانمی که فراخوان می‌دهی، اگر آن بچه‌های سپاه در مرز نبودند، دست امثال عبدالمالک ریگی به تو و دخترت می‌رسید. شاید هم خوشش می‌آمد شاید دوست داشتی»
 
در همین برنامه نیز نادر طالب زاده مستندساز حادثه هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری را به هیچ انگاشته و می‌گوید: «از این اتفاقات ده تا دیگه هم بیفتد، در مقابل آن اتفاق اصلی (حمله به پایگاه‌های آمریکا) هیچ است»
 

بیشتر بخوانید:

در کشور ما مفهوم نظارت و ماست مالی کردن یکی است

 

مسعود حیدری فعال رسانه‌ای در تحلیل رفتار صدا و سیما و ادبیات قلدرمآبانه آن به رویداد ۲۴ می‌گوید: مدت‌هاست که بسیاری معتقدند صدا و سیما دیگر رسانه‌ای ملی نیست زیرا تبدیل به رسانه‌ای جریانی شده بنابراین بهتر است از صدا و سیما یا تلویزیون به عنوان رسانه‌ای که در واقع تنها گروگان یک جریان است، نام ببریم.
 
مدیرعامل خبرگزاری کار ایران با بیان اینکه صداو سیما تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند وظایف حرفه‌ای و ملی خود و وظایفی را که براساس قانون اساسی بر عهده دارد انجام دهد، می‌افزاید: صدا و سیما تنها منافع جریان اقتدارگرایی را دنبال می‌کند که همواره تلاش کرده مهره‌های خود را در جایگاه‌های کلیدی و حساس همین رسانه جریانی بکارد لذا بیش از این نباید از صدا و سیما انتظار داشت. مدت زمان زیادی است که مردم ناامید شده و کاری با این رسانه جریانی ندارند.
 
او با تاکید براینکه صدا و سیما نباید گمان کند که راجع به عملکرد خود به هیچ جایی پاسخگو نبوده و می‌تواند همین مسیر را ادامه بدهد، خاطرنشان می‌کند: اصل ماجرا به ضعف نهاد‌های نظارتی مانند مجلس بازمی‌گردد. این نهاد‌ها نتوانسته‌اند صدا و سیما را پاسخگو کنند.
 
حیدری تصریح می‌کند: وقتی یک نهاد یا سازمان از بودجه عمومی کشور و بیت‌المال استفاده می‌کند، ملزم است درباره عملکرد خود پاسخگو باشد و این یک اختیار نیست. چنین سازمانی باید درباره خطا‌ها و حتی هزینه‌کرد مبالغی که از محل بیت‌المال دریافت می‌کند هم پاسخگو باشد، اما هیچیک از این موارد را این رسانه انجام نمی‌دهد؛ که یکی از علل آن، ضعف نهاد‌های نظارتی است؛ به عبارت دیگر گاهی می‌بینیم که مفهوم نظارت با ماست‌مالی کردن یکی شده و هرگز پاسخی درست و قانع‌کننده به مردم داده نشده است.
 
او می‌گوید سردار سلیمانی تمام تلاش خود را کرد تا کشور باقی بماند؛ این درحالیست که وقتی عملکرد برخی را در حوادث اخیر بررسی می‌کنید متوجه می‌شوید از ابتدا یک جریانی به دنبال منحرف کردن واقعیت‌ها بوده و به نوعی کتمان و لاپوشانی کردن مسائل بوده و درحال حرکت به سمتی بوده که سقوط هواپیمای اوکراینی را بسیار عادی و معمولی جلوه دهد. چنانکه تا دو سه روز مردمی که باید محرم باشند و وجود همین صدا و سیمای جریانی نیز به آن‌ها وابسته است سعی کرد که سر مردم را کلاه بگذارد. اگر فشار‌های بین‌المللی نبود شاید آن‌ها به این سمت نمی‌رفتند که حقیقت ماجرا را برای مردم و افکار عمومی روشن کنند.
بیشتر بخوانید: سخنان عجیب کارشناس شبکه افق در تلویزیون/ خانم مجری، حرف شاه را تکرار نکنید!
مدیر مسئول خبرگزاری ایلنا می‌گوید: صدا و سیما نه تنها خود را پاسخگو ندانسته و گمان می‌کند که یک سر و گردن از همه بالاتر است و حتی فکر می‌کند صاحب کشور بوده و به همین دلیل تمامی جریان‌ها گروه‌ها و بخش‌های جامعه باید ذیل چیزی مانند صدا و سیما تعریف شوند که اگر دلش خواست نیم‌نگاهی به آن‌ها داشتنه باشد و اگرهم نخواهد به صورت یکجانبه مسائل را پیش ببرد.
 
وی درباره اظهارات اخیر در صدا و سیما اظهار می‌کند: خانم یا آقای خاصی که در صداو سیما چنین سخنانی گفتند، نگاهشان نسبت به مسائل بسیار خرد، حقیر و دم دستی بوده است. فردی که عنوان می‌کند هر کس شرایط کشور را نمی‌پذیرد جمع کند برود، باید بداند که در جایگاهی قرار ندارد که با مردم به این صورت صحبت کرده و برایشان خط و نشان بکشد. اینکه جامعه ما مدام درگیر یک سری بحران‌هاست و نام تزریق مداوم اضطراب و نگرانی به مردم و جامعه را حرکات یا اقدامات سلحشورانه می‌گذاریم، کاملا ناشی از بی‌کفایتی و بی‌تدبیری است.
 
حیدری با اشاره به اینکه چند دهه قبل کسی که چنین سخنانی را بر زبان راند تکلیفش مشخص بود، تصریح می‌کند: کسی که گفت این کشور جای شما نیست جمع کنید بروید جایی که دوست دارید زندگی کنید. عاقبتش مشخص بود؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که این‌ها جا پای قبلی‌ها نگذارند و اینگونه با مردم برخورد نکنند، زیرا حد این افراد آن نیست که از موضع بالا با مردم حرف بزنند.
 
وی تاکید کرد: اینگونه سخن گفتن با مردم ناشی از همان نگاهی است که خود را پاسخگو ندانسته و فکر می‌کند نباید به جایی جواب پس بدهد که البته تا به حال هم جوابی پس نداده است. این موضوع باعث شده که این افراد خود را صاحب حقی بدانند که زمینه‌ساز چنین رفتاری در مقابل مردم است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
12
58
اینها که مقصر نیستند چرا که ایشان مزد بگیر هستند و باید آنچه را که بزرگترهاشان میخواهند بگویند آنهایی که این افراد را منصوب کرده اند باید خجالت بکشند و مواخذه شوند که متاسفانه به هیچ کس در کشور پاسخگو نیستند
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
9
32
زنده باد ازادی بیان
سعید حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
8
41
.

خانم تئوریسین..
یک پاسخی هم به این سوال بنده بدید لطفا

اگه من ، نخوام...
کجا و چگونه آیا
میتوانم بروم..!!!؟؟

راهکاری ارائه بفرمایید..
سپاس
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
19
43
سوسک سیاه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
اشکان جون، خیلی ممنون که خودتو معرفی کردی، البته ناقلا تو که کفتاری چطوری خودتو در اندازه سوسک سیاه جازدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
ذات کثیفتونو نشون میدید و دین که فقط ادعا دارید خودتون صد درجه بدتر هستید خدانکنه مسیولیت یه اداره کوچک دست شما بیفته چه برسه به مملکت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
12
15
سلام من این برنامه را ندیدم. البته با چنین سخنانی هم مخالفم اما ضعف از کارگردان ونویسنده بوده که اجازه داده خانم مجری اینجور صحبت کنه ایران در موقعیت حساسی قرار گرفته از شهادت سردار وشهادت تعدادی در کرمان وسقوط هواپیما همه را غمگین وکم حوصله کرده باید بتوانیم مدیریت بحران روحی خود ودیگران نیم همه مردم ایران محترم وعزیز هستند با هر سلیقه وتفکری. اگر در خانه خود با یکی از اغعضخانواده دعواتون بشه سعی میکنید جلو کسانی که از کدورت بین شما خوشحال میشوند ابراز نکنید به قولی دشمن شاد نشوید الان هم باید صبور باشید وتحمل کنیم این مرحله هم بخوبی بگذرد ومن خواهر کوچک شما از شما عذر خواهی میکنم اگر حرف این بنده خدا باعث کدورت شما شده. بخدا دشمنان از این جرو بحثهای بی پایه ما خوشحال میشوند. خدا به همه ما صبر بده کوچک همه شما هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
عزیزم این خبرگزاری بصورت مغرضانه این خبر رو نوشته تا نتیجه گیری مورد نظر خودش رو بکنه. مواظب این خبرگزاریهای پراز دروغ باشید.
هدیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
دشمن شاد؟
دشمن ما از خود ما هر لحظه بین ما بود از ما بود با ما بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
36
5
سوختین ؟ خخخ
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
57
13
منظور شما از استفاده از عبارت لندکروز لاکچری در عنوان لجنی که منتشر کردید چه بود؟
هیمن حرفها را یکی از سلیته های شما در برنامه دورهمی زد . آن موقع لال بودید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
اولا منظور ماشین خود آقای شجاعی بوده، ثانیا املای درست کلمه ای که به کار بردید سلیطه به معنای زن زبان درا است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
1
19
اولا این حرفها توسط طرفین فراموشی اصل ماجراست دوما امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام فرمود دیوانه رانمیبینی جزبه افراط وتفریط.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
60
16
اولا اگر ایشان ازبیت المال کشور زندگی لاکچری و لند کروز را بدست آورده که مدعیان بهتر است با سند و مدرک شکایت کرده و او را رسوا نمایند و اگر نه به کسی چه مربوط که چه کسی چه ماشینی دارد این معترضین خودشان کمتر به دشمنان این مملکت دخیل ببندند و کمتر پاچه خاری این و آن را بکنند تا بتوانند گرین کارت بگیرند.و در مواقع لزوم فرار کنند.اتفاقا ایشان خیلی هم درست گفته که هرکس نمی تواند تابع این نظام باشد بهتر است به آغوش نظامی برود که سنگ آن را به سینه می زند.مگر شما کی هستید که با هزینه کشور به جایی رسیدید و حالا شدید امر بر دشمن؟!!!
پاسخ ها
شبگرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
پسر خوب ما دوست داریم بریم ولی راهشو بلد نیستیم میشه شما بهمون نشون بدین نه فقط زر برنین۶
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
شبگرد جون برو لب مرز، خودتو شکل ی گوسفند یا الاغ در بیار تو گله برو اونطرف، الاغ بهتره چون کسی باهاش کار نداره سرش هم نمی برن فقط سوارش میشن، یکم ورزش کن کت و کولت محکم بشه چون این یارو پمپ گه دویست کیلو هستش سوار شد آسیب نبینی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
ما که سی سال کار کردیم نتونستیم از پراید بالاتر سوار شیم بالاخره اینا به یه جایی وصلن حتما از ما بهترونند تریبون هم دستشون از کجا اوردن الهی نتونند بخورند
Javati
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
ناشناس شاید تو راه رفتن بابات رو که گوسفند بود داری میگی اما منظور شبگرد طریقه خروج انسانها هست که احتیاج به پول و پاسپورت برای خروج دارند وگرنه امثال شما که سرتون میندازید پایین و تو هر طویله ای دیدید خونه خودتونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
هیچ حق نداره راجع به یک کشور و 80میلیون جمعیت اینطور نظر بده
این زن اگر مسلمان واقعی بود که پیرو حضرت محمد (ص) بود که خانه ابوسفیان رو خانه امن اعلام کرد و فرمود با اینکه باهم دشمن هستیم شهر مکّه برای همه است و ما به صلح احتیاج داریم
هدیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
پس ظواهر امر نشون میده عاقازاده ها هم تابع این نظام نبودن و نتونستن تحمل کنن که رفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
دمت گرم
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
35
18
قبلا هم میترا حجار این حرفو زده بودچرا اون موقع صدایی از کسی در نیومد و خفه خون گرفته بودن!!!!؟؟؟
پاسخ ها
هدیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
میترا حجار تو رسانه ی ملی این حرفو زد؟ مجریه برنامه بود وقتی این حرفو زد؟ تریبون رسمی داشت یا از طرف خودش حرف زد؟
پریا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
میترا حجار نگفت کسی بره بیرون. گفت به کسایی که میخوان برن وام بدیم. چند دسته داریم کسانی می خوان برن چون اینجا جایی ندارن که باید قد پول یه خونه هزینه کنن و اونجا از هیچ شروع کنن. دسته دیگه منتقدین هستن که نمی خوان برن وطن رو به رفاه نمی فروشن. انها درد خواهند کشید برای ساختن ایران. البته دسته ای هم هست که کارش تفرقه افکنی هست...
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
8
23
تعدادی از اصول گراها متاسفانه با هر کاری سعی در حفظ منافع فردی و گروهی هستند و ایران را سرزمین به ارث رسیده می دانند و جوانان انان نیز در تفکر گرفتار هستند مشکل عدم درک طرف مقابل و زیست در کنار مخالف فور است که ریشه فرهنگی دارد و به نوعی در جناح مقابل نیز با درصد متفاوت حاکم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
اگه تعدادی اصولگراها اینطور باشن اصلاح طلبا اکثریتشون اینجورین
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
5
24
لعنت برتو
علی
|
United States of America
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
7
34
مگه کشور برای شماست.برای این مملکت شهید وجانباز دادیم که شما همه رو از اون اخراج کنید.واقعا از صدا وسیما انتظار می رود در انتخاب مجری ها دقت بیشتری بکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
شما شهید دادید! کی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
هنگام تماشای ال کلاسیکو انگشتش رو کرده تو دماغش، وقتی مسی گل زده دماغش خون افتاده تصور می کنه شهید شده.
نه تفریط نه افراط
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
شما دو تا احمق های ناشناسی که فکر میکنید خیلی میفهمید.توی جنگ کل کشور درگیرمیشه حتما باید برادرش هید بشه؟؟!!بعدشم شما از کجا میدونی که ایشون خانواده شهید نیستن چرا بانمک بازی در میارید؟!!راست میگه ایران از کی تا حالامال یه خیابونی شده؟!یعنی الان ایشون خیلی داره جهادانه برای ایران کار میکنه؟!البته بله جهادانه پول یه لندکروز واسه خودش جور کرده.میبینید من هم مثل خودتون بی مدرک میگم لندکروزش رو ازصداسیماگرفته!!!عین خودتون بی مدرک!خواهشا دیگه زر نزنین.نکنه انگشت تو دماغ هم از نظر شما جرمه؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
7
63
زینب ابوطالبی زندگی سلحشورانه را برای مردم عادی پیشنهاد داده وگر نه خودش وهمفکرانش که زندگی فوق لاکچری دارند ، مگر افاضات علی اکبر ولایتی ابوالمشاغل مادام العمر را یادمان رفته که چندی قبل گفته بود مردم ایران مانند یمنی ها نان خشک بخورند و لنگ ببندند!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
ما بریم خارج بدبختی بکشیم اینا لندکروز سواربشند و بچه هاشونا بفرستند امریکا و اروپا به ریش ما بخندند
مستر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
28
12
راست گفته هر کی فکر میکنه ایران اخه بره آقاجان ،بره جایی که خوبه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
یه کم فکر کنید مسؤلین کشور همینطور فکر کردن که وضع اقتصاد و معیشت مردم به اینجا رسیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
اشتباه مثبت دادم
گویا تو حالیت نیست اینجا مال همه ملت ایرانه گند بزنن اون خون کثیف نجستو...
ت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
6
25
چقدر شخصیت بی کلاس و سطح پایینی داری کم هوش و پررو
فرزند خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
43
12
به نظر من درست گفته..هرکس اعتقاد نداره جمع کنه بره...چون قانون کشور رو باید بهش احترام گذاشت....درضمن این سایت دروغگوی بزرگیست چون این مجری اصلا لنکروز رو از نزدیک ندیده چه برسه سوار بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
قانون اونیه که ملت می‌خوان نه اقلیت..
کافیه رفراندوم برگزار بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
نعوذبالله مگر خداوند یکتا فرزند دارد !!!! که تو اسم مستعارت را گذاشته ای " فرزند خدا" ، دریغ از اندکی تعقل !!!!!
یک ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
12
35
لطفا دهان سیمای میلی وزینب ابو طالبی را از تفرقه پراکنی بین ایران وایرانی ببندین . توهنوز نوچه ای عددی نیستی که بخواهی برای ایران وایرانی حکم صادر کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
اشتباهی مثبت دادم.
خیلی هم خوب گفتن،تا کی مماشات با این بازیگران و کارگردان های آب به آسیاب دشمن ریز و حامی آمریکا
یک ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
8
20
لطفا دهان سیمای میلی وزینب ابو طالبی را از تفرقه پراکنی بین ایران وایرانی ببندین . توهنوز نوچه ای عددی نیستی که بخواهی برای ایران وایرانی حکم صادر کنی
ایرانی 2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
14
32
زینب جون باهات موافقم . ماشین لندکروزتو سوارشو بیا سر کوچه ما با همدیگه فرار کنیم بریم یه جایی که نیاز نباشه به زور چادر مشکی سرت کنی . میریم عشق و حال ( دوتایی )
پاسخ ها
مودب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
پاسخ یک اشتباه را با هتاکی و قضاوت نابجا دادن، بدتر ازاشتباه است؛ این زیبنده یک ایرانی نیست. در ضمن ای کاش همه مسئولین، همانند ایشان جرات عذرخواهی داشتند.
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
9
16
تو یه لجنی انشاالله هر چه زودتر به درک واصل بشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
7
4
شما هر چی گفتین بخاطر حفظ نظام ساکت شدیم و چیزی نگفتیم و همیشه هم ترجیح ما همینه. مثلا در قضیه سقوط هواپیمای اوکراینی و شهادت عده ای از عزیزان این مرز و بوم خواستم عرض کنم یا بعضی متوجه علت تاخیر اطلاع رسانی در قضیه سقوط هواپیما نیستند و یا مخصوصا خود را به نا آگاهی
می زنند. شاید به نظر شما اگه فقط زمان اطلاع رسانی مهم تر از علت اصلی یعنی اجازه پرواز بود، طبق نظر شما باید اینگونه اعلام میشد. ساعت اول:هم وطنان هدفی زده شده ولی ما باید بررسی کنیم آن هدف همین هواپیمای ساقط شده بوده یا چیز دیگری مورد هدف قرار گرفته؟ ساعت بعد اعلام میشدبررسی ها نشان می دهد هواپیما توسط پدافند ما ساقط شده ولی بعدا به شما اطلاع می دهیم عمدی بوده یا نبوده؟ ساعت بعد ما بررسی کردیم و هدف به صورت غیر عمد مورد اصابت واقع شده ولی باید بررسی کنیم چرا هواپیما مورد اصابت قرار گرفته است؟ و........ اگه اجازه بدهید و ناراحت نمیشید چند سوال دارم؟ امیدوارم خالصانه و بدون قضاوت جواب داده بشه. ما باید اعمال و گفتار خود را برای رضایت چه کسی یا چه کسانی انجام بدیم؟ آیا خودمان هم درباره اظهار نظرات و قضاوت های دیگران فکر می کنیم؟ حاضریم بخاطر رضایت خدا عادلانه قضاوت کنیم؟ اصلا رضایت دیگران مهمه یا خدا؟ در آخر فراموش نکنیم عمر میگذره و فقط اعمال باقی می مونند.از خداوند عاقبت بخیری را برای ملت مظلوم، آگاه، صبور و با معرفت ایران آرزومندم. اللهم عجل لولیک الفرج
عجب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
2
20
... به هرکسی که به همه فساد و جنایت بگه اعتقاد،همتون سر و ته یک کرباسین ،اصلاحطلب اصولگرا دیگه تموم ماجرا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
4
32
خانم ابوطالبی این مملکت مال قشر خاصی نیست و تو قوله کسی نخورده که میفرمایید دوست نداری برو. این مملکت ملک مشاع همه ملت ایرانه. پس درست صحبت کن و بدون داری چی میگی شما هم میتوانی بری سوریه زندگی کنی اگه دوست داشته باشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
6
27
چون یک گروه خاص همه مملکت رو ارث پدری خودشون میدونن
رئیس صدا و سیما هم وسط این گروهه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
اتفاقا شما گروه خاص هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
5
16
خانم زینب مانمیرویم توهم نباید بری ماهستیم جواب مردمرانمیتوانی به سادگی بدی حطااگربالاترین مقام کشورپارتی توباشدازکجاپیداشدی چند سالته چه کارمفیدی براانقلاب یا8سال جنگ انجام دادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
5
16
خاک چند عالم برسرت خانم مجری انگل التماس میکنم بر نگرد اگه تو برنگردی حتما صدا و سیما تعطیل می شه هورا هورا ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
اگه اون توهین نکرد تو داری توهین مستقیم میکنی شما ها فقط ادعایید و بس
میرزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
5
21
فیلم عذرخواهی زینب خانم رادیدم یک جوری ماست مالی کرد فکر نمیکنم کسی قانع شده باشد من برنامه هایش را می دیدم ولی دیگه از چشمم افتاد ازش نفرت پیدا کردم آخه من پول ندارم کجا برم فکر ما را نکردی
پاسخ ها
مودب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
کاش همین مسئولینی که از ما رای گرفتن و اونایی که پشتیبانی کردن، همین اندازه عذرخواهی(به قولتان ماس مالی) می کردن ما به همین هم راضی بودیم ولی افسوس که هنوز به کارشان افتخار می کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
شما یه مشت دروغگو هستید
که رنگ عوض میکنید
این خانم ته حرفش این بود مردم ایرانی غیرت دارند اگه کسی غیرت نداشته باشه رو دین و آب و خاکش و وطن فروش باشه همون بهتر که بره
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
6
3
سلام خواهرم
اینکه منظورتون از این جملات چی بوده و چه استفاده هایی ازش شده به جای خودش
اگرمنظورتان همان بوده که گفتید خب البته حرفی به جاست
اگر هم به اشتباه و از سر احساس حرفی زده اید مثل هر کدام که گاهی حرفی نادرست می زنیم و الان هم که عذر خواهی میکنید دیگر چه جای اینهمه جنجال و بزرگنمایی است.
آنچه در این سالهای دیده ام ظاهری مهربان و محجوب از شما بوده و برنامه هایی که در ارتباط با شهدا و عزیزانشان که به گردن تک تک ما حق دارند.درشرایطی که نام شهدا از کوچه ها حذف می شوند تا پاسداری آنان و روح سلحشوری و غیرت شان توسعه و ترویج نشود جای تعجب نیست که با شما هم چنین رفتاری بشود.
به هر حال پا به راهی گذاشته اید که اگر اعتقادی به آن ندارید حتما لطمات شدیدی خواهید خورد و اگر با اخلاص همراه است خداوند به حق خون همان شهدا شما را حمایت و همراهی خواهد کرد وحکمت این رخداد برای شما را خدا می داند و بنده اش.
امیدوارم بیاموزیم که اگر هم اشتباهی از هرکدام سر می زند همه یکسانیم و همه نیازمند چشم پوشی و البته هرکس بر عیوب دیگران تکیه زند و آنرا آشکارکند و بر آن تمرکز کند به زودی نتیجه عملشش را خواهد دید این از قوانین طبیعتی است که خدا بنا نهاده.
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
18
6
ایشان کسانی را گفتند که مخالف نظام هستند و این درست است. هر کس در هر کشوری زندگی میکند باید تابع نظام باشد و شورش ایجاد نکند و دشمن را شاد نکند. هر کس در هر کشوری مخالف نظام باشد دستگیر میشود و همه این را عادی میدانند. لندکروز را هم مطمئن نیستید از ایشان حلالیت بطلبید. خانواده های داغدار آرام میگریستند، اغتشاشگران
اموال عمومدری را خراب میکردند. چه شده در مورد این ساکت بودید؟ خائنین بودند که تا سپاه تقصیر رو به گردن گرفت رفتن شمع روشن کردند.خائنینند که میروند خارج و زایمان میکنند و برمیگردند. خانم ابوطالبی اینها رو میگفت و درست می گفت. ّ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
کدام کشور تمام مخالفینش را از کشور بیرون کرده؟!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
7
4
همه این جدلها به سود دشمنان ماست بیایید کمی عاقل باشیم وبه باهم متحد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
چند وقتیه که هرکسی که توی برنامه های صدا و سیما میارن فقط دنبال تفرقه اندازی هستن و مردم رو به جون هم میاندازن
رزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
7
18
کاش تو وادمایی مثل تو زینب خانم تو هواپیما ی اکراینی بودی تا زودتر به بهشتت میرفتی اخه بهشت فقط مال شماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
4
21
زندگی سلحشورانه از درودیوار این مملکت می‌باره..دزدی فساد فقر دروغ تباهی و....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
7
5
سلام... تو وقایع اخیر... ایمان ها سنجیده می‌شود و خواهد شد... افسوس ک حواشی سازها فعالند و مفسرها فراوان... درک پایین و سواد اندک وفقر شعور مذهبی و سیاسی جامعه ما رو ب اینجا رسونده... بانو زینب ابوطالبی... جز حق نگفتن... و چه جالب که به ظاهر وطن پرست ها فراوان.. و ادعا ها زیاد... ای کاش در زمینه علم و درس و هوش مذهبی و سیاسی مخاطبان اینقدر فعال بودند نه حاشیه سازی و برداشت پوچ... تا بوده ایرانی ب مذهب والای تشیع و حجاب و اصالت خانوادگی و مذهبی معروف بوده و این فرهنگ عمری طولانی داشته و داره... بله تا زمانی که افراطیون و سطحی نگران و سست عنصران که با هراتفاقی موضع خودشون رو عوض می‌کنند باشندجامعه ما از این حد فراتر نخواهد رفت...
پاسخ ها
نه افراط نه تفریط
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
چه ربطی داره به حجاب؟!!ایشون با شما چیزی جز حرف چرت نزدن!!!ایشون وشما بجز حرف مفت چکار کردید؟!ما اگه کاری نکردیم نظر هم نمیدیم وبه شعور مردمی که جلوی عراق وایسادن توهین نمیکنیم.تورو قرآن گرگ در لباس بره نباشیم اول هم خطاب به خودمه
علی جعفری ، راننده تاکسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
4
16
چگونه باحقوق گرفتن و به عبارتی زندگی حقوق بگیری ماشین لندکروز بدست آوردید و سوار میشوید ؟
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
همون طوری که خیلی از دکترها -بساز و بفروش ها - مدیران شرکت های دولتی و.... بدست می آورند و سوار می شوند والبته خیل هاشون بازهم سوار ماشین دولت می شن به عبارتی حق خودشون می دونن که از امکانات دولتی بیشترین بهره را ببرند اینطور جاها ساکتید و مشگلی هم ندارید انگاری بعدشم که داره می گه من l 90 دارم شما لندکروزش را سند زدی که داری دربارش حرف می زنی ؟ خوبه یک بهت بگه تو که لکسوز داری و بجه ات مازاراتی سوارند از کجا آوردی !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
5
10
بابا ولش کنید اذیتش نکنید خانم خله دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
4
8
با نادر طالب زاده درست صحبت کن خواهشا یه تیکه حرفش رو تقطیع کردی که چی ؟
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
12
7
عجب از این گفته دفاع می کنید چطور وقتی که ریس جمهور امریکا به دو نماینده مسلمان مجلس گفت شما با این تفکر برگردید بروید به سرزمین مادر یتان شما ککتان نگزید و هیچ نقدی نداشتید هر چه غرب و امریکا بگوید درست است اما هر چه که دلسوزان بگو یند درست نیست و دیگر در مورد هواپیمای اوکراینی پنهان کاری یا دروغ نبوده بلکه شرایط امنیتی اقتضا می کرد و دیگر شرایط بررسی و تحقیق اجازه نمی داد در مورد این اتفاق صحبت کرد که امری متداول است در شرایط جنگی اما یک جو غیرت هم خوب است خارجیها دارند ترامپ و امریکا را محکوم می کنند خودمان داریم خودمان محکوم می کنیم اگر ازاده نیستید حداقل وجدان داشته باشید که قضاوت درست کنید اما افسوس که در قلب بعضی بیماری خود خواهی افتاده و ارزش فلم را هم پاس نمی دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
14
5
از سایت محترم رویداد24 انتظار می رفت خودش هم صداقت داشته باشد و کلام یک مجری را 180 درجه جابه جا نکند.
خانم طالبی در روز دوشنبه ای که مردم زیادی از همه قشرها و سلایق ایران در تشییع جنازه باشکوه سردار در تهران شرکت کرده اند خطاب به مسئولین میگه اونایی که قرار نیست برای این مردم کاری بکنید و مثل این مردم نیستید اگه واقعا نمیتونید خودتونو منطبق با مردم بکنید جمع کنید از کشور برید بیرون.

این حرف، حرف دل همه مردم هست که مسئولین بی لیاقت خودشونو جمع و جور کنند چرا این حرف مجری رو قلب کردید؟
سید از شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
10
4
سلام
برادران و خواهران عزیز.
من هم مثل شما با دیدن و شنیدن این حرف ناراحت شدم .
ولی بعد عذرخواهی اش را دیدم و متوجه شدم زود قضاوت کردم.

فیلم توضیحات و عذرخواهی اش که پخش شده متاسفانه هم عمدا تقطیع شده و کامل نیست.
لطفا فیلم توضیح و عذرخواهی اش که حدود ۴ دقیقه است را ببینید.
اصلا منظورش برخی مسئولین هستش که توی برنامه اصلی هم هست . ولی مغرضانه تقطیع و جدا شده.
زود قضاوت نکنیم.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
19
5
سلام به همگی
اولا ثابت کن که خودروی لاکچری داره بعد حرف مفت بزن
دوم گیرم که داره مگه مال بابا تو دزدیده ، ثابت کن که دزدیده
سوما مگه شما همونی نیستید که تو سال ۹۶ برای پرزیدنت روحانی یقه پاره میکردید ، چرا نمیگید که کفش و لباس ایشون از خودروی لاکچری خانوم مجری با ارزشتره، چطور برا اون خوبه و برا ما خار داره ....هیچ وقت یادم نمیره که گفتید اگه غیر حسن روحانی بیاد دلار میشه ۵ تومن ، چی شد پس ، دلار که تا ۲۰ هم رفت که رفت که رفت
پاسخ ها
نه افراط نه تفریط
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
چه ربطی به روحانی داره؟؟؟الان باخودت چند چندی؟!مگه الان کسی گفت روحانی خوبه؟حاجی تو معلومه خیلی حالت خرابه!خخخخ.این خانوم دقیقا منظورش همه مردم بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
8
4
به عنوان یک خبرگزاری خیلی زشت هست که چنین دروغ هایی رو رواج می دید .نیاز نیست مسلمان باشید اما می توانید انسان باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
4
5
الان اوصاع طوری شده که باید هیچی نگی چونهرچی بگی اولا به یه عده برمیخوره دوما یه عده هم میان سر و تهشو میزنن و کلا یه حرف دیگه ازش در میارن بعد میگن ببینید چه حرف زشتی زده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
1
8
قضیه ی لندکروز چیه واقعا این خانم لندکروز داره یا دارن تخریبش میکنن
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
2
9
زینب جون ما میمونیم تو برو آخه شرایط تو بهتره برای رفتن زندگیت لاکچری و سلحشورانه هست بارفتنت سلحشورانه ترش کن ی ملت و شاد کن نفرت انگیز
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
3
5
زینت جائی راهمون نمی دن اگر فکر می کنی می شه رفت دمت گرم دستم به دامانت بگو کجا ؟؟؟؟!!!! برای ایرانیها پیشزی ارزش قائل نیستن،‌ پس خفه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
5
3
این خانم راست می گه .حقیقت تلخه مثلا سلبریتی های مفتخور که از زیر باردادن مالیات شانه خالی می کنند یا حامیان دولت روحانی که بر سر وطن و منافع ملی و فرزندان مدافع وطن معامله می کنند باید از این کشور بروند . حقیقت تلخه عزیزان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
6
2
این خانوم مثل این سلبریتی های بیشرف نیست کافر همه را به کیش خود پندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
1
8
بخاطر همین بی خردهاست که اصلا دوست نداریم کانالهای کشوررو نگاه کنیم وقتی سیما شده محل تبلیغ تفکر قشر خاصی ادم کانالهای ایرانو قفل کنه ازلحاظ روحی براش بهتره که این ادمهای احمقرو نبینه کمترین تنبیه ادم بیشعور سخیف اخراج ازصحنه تلوزیون وگرنه فردا هرکس یه چیزی میگه بعد هم میاد میگه پشیمانم تموم میشه میره اخراج اخراج اخراج
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
واقعا ....این از تلویزیون خودمون آخه اونوزیام که از صبح تا شب یکریز دارن جو میدن که آی ایران وضعش خرابه همش میخوان اعصاب ما رو بهم بریزن موندیم این وسط ما که فقط کارتون تماشا میکنیم والااااا
ثنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
10
3
زینب عزیز ، فدای تو که بخاطر یه جمله ساده وسط حرفای عادیت ایبنجور بت میتازن خدا حفظت کنه
Mohammad
|
Italy
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
0
6
نژادی پدید آید اندر میان
نه دهقان نه ترک و نه تازی بود سخنها به کردار بازی بود
حکایت الان ماس که ی مشت آدم که معلوم نیست از زیر کدوم بوته اومدن برا ملت ایران تعیین تکلیف میکنن
Mohammad
|
Italy
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
0
2
نژادی پدید آید اندر میان
نه دهقان نه ترک و نه تازی بود سخنها به کردار بازی بود
حکایت الان ماس که ی مشت آدم که معلوم نیست از زیر کدوم بوته اومدن برا ملت ایران تعیین تکلیف میکنن
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
3
3
آقایون خانما اینا همش جنگه اینا کار دشمناس داره ایرانو به جون هم میندازه تا ازداخل خرابش کنه نزنید این حرفارو که باعث سواستفاده ی خیلیا بشه
پاسخ ها
هدیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
متاسفانه ما ایرانی ها مثله برره ای ها همیشه یه ذشمن فرضی داریم...همیشه هم از دشمن فرضی شکست می خوریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
درسته متاسفانه اگر برنامه های امثال اینترنشنال رو ببینید(حیف اسم ایران) با تمام قوا و با چه حرارتی مجریها و کارشناساش دارن سعی می کنن بیننده رو قانع کنن که همه چیز تو ایران ناجوره و وصع داره روز به روز بدتر میشه و کلا به مقامات مملکت ما هم که کم مونده فحش بدن از بس تنفر دارن و این تنفر رو به بیننده هاشون هم القا میکنند متاسفانه
تلویزیون خودمونم یه مدل دیگه باعث عصبانیت و ...میشن انگار یه عده میخوان هرطور شده شر به پا کنن
هدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
3
4
به قول فریدون فرخ زاد "خوبه که ادم فاحشه مغزی نباشه"
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
8
3
شما از چیز دیگری ناراحتید مشکل شما سپاه وسپاهی ولی بدانید که اگر سپاه نبود وصد البته ارتش الان باید آواره کوه وبیان بودیم اندکی وقت بگذارید درباره داعش واهدافی که دنبال میکردند والان هم اگرپا بگیرند دنبال آن هستند مطالعه کنید اگر بالای سرمان بایستاندن. تا سر از تنمان جدا کنند اون وقت اینطور به هم نمی تاختیم چرا فقط دنبال بی ارزش کردن زحمات سپاه علی الخصوص سرباز ایران قاسم سلیمانی(بنا به وصیت خودش) هستید کمی انصاف بغض وکینه ورزی کورکورانه تاچه حد چه کسی از سانحه هواپیما ودرگذشت عده ای هموطن خوشحال شد وبه راستی از خود سوال کردید این ناراحتی چه حد بود حدش اززمانی اوج گرفت که فهمیدیم سپاه آن هم درشرایط جنگی باعث آن شده وبیاد شمع روشن کردن برای قربانیان افتادیم بیایید به قول مولایمان حسین(ع)آزاده مردباشیم
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
4
2
من موندم این احمق هایی که به این بانو توهین می کنند چرا عکس ماشین لاکچری و زندگی لاکچری ایشون رو نمی زارن. چرا آخه حرف مفت می زنید اینقدر حماقت، واقعن متاسفم. می دونین مشکل چادر و حجاب این بانوست و گرنه همین حرف رو میترا حجار یک سلبریتی هم گفت ولی هیچکس واکنشی نشون نداد.
محتشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
2
2
یه سوال؟ کسی عکسی سندی چیزی از لندکروز سواری این خانوم داره یا از رو باد هوا میگید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ali
|
France
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0
2
جالبه!
دراصل قرار این بوده و هست که قدمت و اصالت ملتها مقدم بر دولتها و نظامها و اختلاف بین باشد!هرکجا متولیانی بروی کار امدند که نمیتوانند حقایق و بطن تاریخ انسان و ملتها رو تحمل کنند طبیعتا باید بروند ...نه اینکه اگر جمعیتها نتوانستند در سایه طبقات و جبر دولتها زندگی کنند از زمین کلا هجرت کنند ...این که بدیهیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
2
0
شما جماعت حاضرید برای رسیدن به اهداف کثیفتون آسمون و ریسمون را به هم ببافید و از هیچ گونه وطن فروشی و فتنه و دروغ و تهمت هیچ ابایی ندارید.
سلمان سهیلی
|
Czechia
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
7
0
من زمانی از زینب ابوطالبی متنفر شدم که عذرخواهی کرد. حرفی که زد کاملا درست بود. ولی معذرت خواهی که کرد نشان از این داشت که او واقعا یک انقلابی نیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
4
2
خانم بد بیراه نگفتن از سلبتیهای بی درد که بهتره تو هر حادثه ای نخود هر اشی میشن چرا کسی به اینا چیزی نمیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
1
1
اینجاسرزمین پدری ومادری ماست مامتعلق به ایرانیم وایران هم متعلق به ماست
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
3
1
حرف بدی نزده بنده خدا ادمای مریض زیادن که میخوان این حرفا رو سوژه کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
1
2
رویداد ۲۴ که تیتر زده لندکروز لاکچری .
عکس و مدرک اینکه این خانمه لندکروز داره رو باید نشون بدی یا رسما حرفتو پس بگیری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
1
1
قرار نیست ما جائی بریم.ایران کشور ماست.اینها که حرفهای گنده تر از دهانشان بزنند بایستی جمع کنند و برند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
2
2
خانم آسیه باکری با این خانم هم مدرسه ای بوده گفته ایشونفرزند حمید ابوطالبی نیست فرزند یک شهیده ضمنا گفته حرف اون درست نیست اما دلیل نمیشه علیهش دروغ ببافید
شهرام
|
Austria
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
1
2
به نظر من هر ایرانی می‌تونه عقیده و نظر خودش رو داشته باشه و ایران برای یک گروه و دسته خاصی نیست . ایران ما ایرانیه و هیچ کس نمیتونه بگه برن یا بیان .
درود بر ایران و ایرانی
بنده کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
2
1
لعنت خدابر کسانی که حق میگویندوباطل برداشت میکنند
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
1
1
ما که از خدامونه بریم دلار رو بکن هزارتومان من همه دارایم و نقد میکنم میرم شما هم اینجا سلحشورانه بمون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
2
0
چرا شما همه مسائل رو قاطی میکنید اگه در کشور دزدی هست گرانی هست غارت هست کم فروشی و بی اعتقادی هست ک مقصدش امثال خانم ابوطالبی نیستن ایشون منظورشون اتفاقن همون هایی هستن ک دارن این بلا رو سر این ملت میارن چرا چهارتا بی سواد ک فکر میکنید با حجابی و با دهن کجی ب خون شهدا فکر میکنید ک با در کنار خانواده های آقا زاده های دزد مفت خور ب نفع خود عمل میکنید واقعن ملت ما متاسفانه رو مشتی جاهل ب چالش میندازن
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
1
0
واقعا برا همه تون متأسفم.‌‌..‌کاش یه تصویر از این خودروی لاکچری خانم ابوطالبی می‌ذاشتن بعد اظهار فضل می‌کردید.همین اندازه بیسواد وجاهل و بدبختیم که روحانی با دو سوت و دو کف همه رو هر کرد،
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
0
0
فقط یه یه جمله خاک تواون سرت کثافت داعشی
نظرات شما
پیشخوان