تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۹ دی ۱۳۹۸
ادعای رسانه های عربی:

منع برگزاری بازی‌های خانگی لیگ قهرمانان در ایران

یکی از منابع معتبر عربی اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا حکم عدم میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را تایید کرده است.

منع برگزاری بازی‌های خانگی لیگ قهرمانان در ایرانرویداد۲۴ سایت ارم نیوز اعلام کرده است که دفتر اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا توصیه کمیته مسابقات AFC را برای عدم برگزاری هر گونه مسابقه در ایران را تا اطلاع ثانوی تایید کرده است.

در شرایطی که هنوز سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا این خبر را اعلام نکرده است منابع عربی یکصدا از تصمیم نهایی کمیته اجرایی در تصدیق مشورت کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خبر داده‌اند. با این وصف برگزاری مسابقات خانگی چهار تیم ایرانی حاضر در مسابقات (پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهر خودرو) باید در زمین بی طرف انجام بشود.

لیگ قهرمانان آسیا قرار بود از این هفته با دو بازی استقلال – الکویت و شهر خودرو – الرفاع بحرین برای ایران آغاز شود که هر دو این مسابقات به تعویق افتاده و همه در انتظار تصمیم نهایی کمیته اجرایی و البته پاسخ ایران به این رای هستند.

شب گذشته مسئولان هر چهار تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در فدراسیون حضور یافتند و نامه ای را امضا کردند که طبق آن در صورت سلب امتیاز میزبانی از تیم‌های ایرانی در این دوره شرکت نکنند. با این وصف اگر تغییری در این رای اولیه صورت نگیرد لیگ قهرمانان آسیا در سال جدید از همین حالا برای ایران به پایان رسیده و تیم‌های دیگری به جای تیم‌های ایرانی در چهار گروه حاضر خواهند شد.

البته بعد از مصاحبه‌های دیروز و صحبت مدیران باشگاه‌ها مخالفت‌هایی با این نظر اتفاق افتاده اما به نظر می‌رسد فضای کلی کشور در همین مسیر باشد و احتمالا تصمیم نهایی تیم‌های ایرانی به عدم شرکت در مسابقات در صورت تایید سلب میزبانی از سوی AFC خواهد بود.

 

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان