تاریخ انتشار: ۲۰:۵۹ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۸

مدارس کدام شهر‌ها فردا تعطیل است؟

به علت بارش برف و برودت هوا مدارس برخی شهر‌های کشور فردا تعطیل شدند.

تعطیلی مدارس

رویداد۲۴ مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: مدارس پیش دبستانی و ابتدایی این شهرستان فردا (شنبه) به دلیل برودت هوا تعطیل است.

محمد مهرافزون افزود: با توجه به برودت هوا و یخبندان معابر و لغزندبودن کوچه‌ها و خیابان‌ها با نظر فرماندار شهرستان بروجرد مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهر و روستا در شهرستان بروجرد در نوبت صبح و بعد ازظهر تعطیل اعلام شد.

وی اظهار داشت: فعالیت آموزشی در مدارس متوسطه اول و دوم و هنرستان‌های شهر و روستا نیز از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا، مدارس برخی از شهر‌های استان آذربایجان شرقی در روز شنبه ۵ بهمن ماه تعطیل اعلام شد.

بر این اساس، کلیه مدارس شهری و روستایی اهر در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهند بود.

همچنین کلیه مدارس روستایی در شهرستان مرند در تمامی مقاطع تعطیل خواهد بود، کلیه مدارس شهری در شهر‌های مرند، یامچی، زنوز، کشکسرای و بناب در تمامی مقاطع تحصیلی نیز از ساعت ۹ صبح دایر خواهند بود.

کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح در اسکو، شهر جدید سهند و خسروشاه نیز تعطیل خواهند بود.

همچنین کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح شهر خواجه از ساعت ۹ شروع به فعالیت خواهند کرد.

قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام عصر جمعه در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اظهار داشت: فردا شنبه ۵ بهمن ماه، تمامی مقاطع تحصیلی، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی شهرستان‌های ایلام، ایوان، ملکشاهی، بخش کارزان، دهستان آسمان آباد و شهر سرابله در شیفت صبح تعطیل است.

وی گفت: به علت ورود سامانه بارشی سرد و برودت هوا فردا شنبه ۵ بهمن ماه مقاطع تحصیلی، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی شهرستان‌های ایلام، ایوان، ملکشاهی، بخش کارزان، دهستان آسمان آباد و شهر سرابله در شیفت صبح تعطیل و ساعت شروع بکار ادارات در این مناطق به استثنای دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان ساعت ۹ صبح اعلام می‌شود.

با توجه به برودت هوا، فعالیت آموزشی برخی از مدارس لرستان فردا شنبه با تاخیر آغاز می‌شود و مدارس برخی مناطق نیز تعطیل اعلام شده است.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان تمام مدارس نوبت صبح شهرستان‌های ازنا، الیگودرز، دورود، نورآباد، الشتر و همچنین مناطق کاکاوند، زاغه، بیرانشهر و بخش پاپی فردا با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

در بروجرد و اشترینان مدارس نوبت صبح و عصر ابتدایی تعطیل اعلام شده است و مدارس نوبت صبح متوسطه اول و دوم نیز با یک ساعت تاخیراز ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود. مدارس دهستان گریت از بخش پاپی نیز فردا تعطیل است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان