تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۸

چرا گزارش چندصد صفحه‌ای سازمان بازرسی درباره شرکت «رسا تجارت» و «املاک نجومی» محرمانه است؟

عضو شورای شهر تهران درباره تحقیق و تفحص از شرکت رساتجارت توضیحاتی داد.

تخلفات شهرداری

رویداد۲۴ ناهید خداکرمی درباره تحقیق و تفحص سه‌گانه شهرداری تهران اظهار کرد: یکی از مسایلی که وجود دارد درباره رساتجارت یا واگذاری املاک شهرداری تهران (در دوره پیشین مدیریت شهری) موارد روشن است و گزارشات چند صد صفحه‌ای سازمان بازرسی کل کشور نیز وجود دارد که محرمانه‌ است و من نمی‌دانم چرا باید محرمانه باشد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: شهرداری و شورای شهر نیز موارد مربوط به تحقیق و تفحص را احصا کرده و کاملا مشخص است و فقط نیاز است که شهرداری در صحن شورا گزارش دهد اما وقتی گزارش ندهند، اعضای شورا مجبور هستند که تحقیق و تفحص را با این شیوه شفاف پیش ببرند.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: در موضوعی که برای تحقیق و تفحص در شورا مطرح شد قراردادها مشخص است، میزان بدهی طرف مقابل مشخص است و تحقیق و تفحص ابزاری است برای اینکه در شورا مطرح شود، برای همین بود که من با این تحقیق و تفحص مخالف بودم چون چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.


بیشتر بخوانید: تحقیق و تفحص از شهرداری تهران به عمر مجلس دهم نمی‌رسد


منتهی اینجا نیاز است که بیان شود و امیدوارم با این شیوه هرچه سریعتر مردم در جریان این مساله قرار بگیرند زیرا بدنه شهرداری و جایی که باید تایید کند افرادی هستند که قراردادها را مهر و امضا کردند و این مقاومت باعث می‌شود که نتوانیم راحت گزارش خوبی تهیه کنیم و شاید با این روش بشود تهیه کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان