تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
علی علیپور:

پرسپولیس با گل‌محمدی پوکر قهرمانی می‌کند

علی علیپور مهاجم پرسپولیس می‌گوید با آمدن آنتونی استوکس از رقابت کردن ترسی ندارد.

رویداد۲۴ علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس یکی از مهره‌های موثر در دیدار مقابل تراکتور در هفته هفدهم بود و موفق شد روی پاس دیدنی وحید امیری گل اول مسابقه را به ثمر برساند. او در اوایل نیمه دوم با یک ضربه سر فنی، پاس گل دوم را برای امیری مهیا کرد تا پرسپولیس به لطف این دو گل، ۳ امتیاز شیرین بازی با تراکتور که حریف مستقیم در راه قهرمانی است، به دست بیاورد. این بازیکن در خصوص دیدار با سرخ‌های تبریزی گفت: «همانطور که دیدید بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و تیم حریف با تمام توان آمده بود تا از ما امتیاز بگیرد. آن‌ها بار‌ها روی دروازه ما طراحی حمله داشتند و می‌خواستند خط میانی پرسپولیس را تحت تاثیر تاکتیک‌های خود قرار بدهند. بازیکنان تکنیکی هم در میدان داشتند تا ما را اذیت کند، اما پرسپولیس بسیار خوب و منطقی بازی کرد و با دو گل هوشمندانه موفق شدیم ۳ امتیاز به داشته‌های مان اضافه کنیم. ما در این بازی، حریف نزدیک مان در جدول رده بندی را بردیم و فاصله مان با تیم دوم جدول را بیشتر کردیم.»

مهاجم محبوب برانکو و کالدرون افزود: «صدرنشینی و ماندن در بالای جدول یک مسئله است، اما حفظ این عنوان مسئله دیگری است که ما قبل از تعطیلی فصل به لطف پیروزی‌هایی که داشتیم موفق شدیم صدر نشین جدول شویم، اما از این به بعد باید از این عنوان تا پایان فصل محافظت کنیم تا آسیبی به تیم مان نرسد. پرسپولیس مهم‌ترین تیم برای قهرمانی این فصل به شمار می‌رود و فکر می‌کنم اگر همین حمایت‌ها ادامه داشته باشد، قطعاً به اهدافی که از ابتدای فصل تعیین کردیم، می‌رسیم. ما می‌خواستیم هواداران را خوشحال کنیم و برای قهرمانی بجنگیم که در این مسیر، فعلا به خوبی حرکت می‌کنیم و هواداران هم انصافا عالی حمایت می‌کنند.»

علیپور در مورد اولین تجربه یحیی که با برد مقابل تراکتور همراه بود اضافه کرد: «آقا یحیی با بازیکنان بسیار صمیمی است و منطق و تفکرات خاصی دارد. ما با تاکتیک‌های او بود که توانستیم مقابل تراکتور به این خوبی و هوشمندانه بازی کنیم. برد بسیار دلچسبی بود که به خود بازیکنان داخل زمین هم چسبید، چون تراکتور واقعا قدرتمند بود که می‌توانست ما را اذیت کند. انشاالله با همین روند، برد‌های مان را ادامه می‌دهیم و با یحیی گل محمدی چهارمین قهرمانی پیاپی را به دست می‌آوریم؛ به قول معروف پوکر قهرمانی می‌کنیم. البته در این شرایط، طرفداران پرسپولیس هم باید صبور باشند و دست از حمایت تیم نکشند. باید بتوانیم تمرینات منظمی داشته باشیم و هر چه سریع‌تر با همه تاکتیک‌های گل محمدی هماهنگ شویم. فقط در این شرایط است که می‌توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم. او با تفکر یک مربی برنده به پرسپولیس آمده و می‌خواهد راهی که در این سال‌ها پیمودیم را دنبال کند. امیدوارم همه ما در این فصل هم موفق باشیم.»

مهاجم سرخپوشان در مورد گلزنی خود مقابل تراکتور گفت: من همیشه در هر بازی آماده ام تا به تیمم کمک کنم. هر وقت موقعیتی برای گلزنی داشته باشم، از آن بهترین بهره را می‌برم و هرگاه بتوانم سایر بازیکنان را در فرصت گلزنی قرار می‌دهم. همه بازیکنان در پرسپولیس چنین تفکری دارند که تمام وجودشان را در زمین برای موفقیت تیم بگذارند. من دنبال موفقیت فردی نیستم فقط می‌خواهم به تیمم کمک کنم. وقتی همه ما در انجام ماموریت‌های مان موفق باشیم، بدون شک موفقیت‌های فردی هم برای خودمان رقم می‌خورد، اما مهم‌ترین موفقیت برای خود من، تکرار قهرمانی است.»

از او در مورد مشکلات مالی هم پرسیدیم که گفت: «فقط می‌توانم بگویم که امیدوارم تا مسئولان باشگاه و هیئت مدیره خیلی زود این مشکلات را حل کنند، چون حیف است تیم مان به حاشیه برود.»

این بازیکن در خصوص حضور اوساگونا و آنتونی استوکس هم افزود: «این بازیکنان خارجی برای کمک به تیم ما آمدند و حضورشان امیدوارم به سودمان شود، اما من از هیچ رقابتی نمی‌ترسم و امیدوارم آن‌ها هم بتوانند در کنار تیم به موفقیت‌های آینده کمک کنند.»

علیپور در نهایت گفت. «جا دارد تا از هواداران پرسپولیس تشکر و قدردانی کنم. آن‌ها در طول ۹۰ دقیقه بازی با تراکتور ما را جانانه تشویق کردند و حق شان است این شادی‌ها را با کسب برد‌های بیشتر ادامه بدهیم. پرسپولیس حرف‌های زیادی برای گفتن در آینده دارد و می‌خواهیم با همین روند، تا قهرمانی‌های بعدی هم پیش برویم.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
شیعه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
0
0
خداوند همیشه ظالمان رو به نتیجه اعمالشون میرسونه به 15 تیم ظلم کردین با تبانی با فدراسیون با وزیر و...دعا میکنیم عرب ها موفق شون به امید حق
شیعه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
0
0
خداوند همیشه ظالمان رو به نتیجه اعمالشون میرسونه به 15 تیم ظلم کردین با تبانی با فدراسیون با وزیر و...دعا میکنیم عرب ها موفق شون به امید حق
نظرات شما
پیشخوان