تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها خبر داد:

اختصاص هزینه برگزاری مراسم سالروز ورود امام (ره) به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از اختصاص هزینه‌های برگزاری مراسم سالروز ورود تاریخی امام (ره) به کشور برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.

 مدیرعامل شرکت فرودگاه ها

رویداد۲۴ محمد سیاوش امیرمکری در آیین گرامیداشت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به کشور اظهار کرد: امروز سالگرد ورود رهبر فرزانه به ایران است که تحولاتی را به وجود آورد.

استکبار جهانی با استراتژی ممناعت از پیروزی انقلاب طی 41 سال اخیر تمام تلاش خود را برای مقابله این انقلاب بزرگ به کار بسته است.

وی ادامه داد: با این وجود ما توانسته‌ایم روی پای خود بایستیم، نقش امام راحل در قرن بیستم در ایجاد انقلابی به این عظمت و تغییر رژیمی که همواره استکبار از آن حمایت می‌کرد با از خودگذشتگی مردم در نهایت به نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل شد.

وی با بیان این‌که ایران به یک کشور مردم سالار تبدیل شده است، افزود: شرکت فرودگاه‌ها مفتخر است هر ساله به همین مناسبت در ترمینال یک مراسم ورود تاریخی امام را برگزار می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: با توجه به شرایط سیل اخیر سیستان و بلوچستان، هزینه‌های برگزاری مراسم های مناسبتی برای کمک مردم سیل‌زده این استان اختصاص یافته است. در این راستا مسئولیت بازسازی یک باب مدرسه در یکی از روستاهای سیستان و بلوچستان را شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انجام خواهد داد.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سیاوش امیرمکری
نظرات شما
پیشخوان