تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

جزییات گروگان‌گیری مسلحانه در شیرینی فروشی +عکس

این مرد که دو قبضه سلاح کمری و وسیله‌ای شبیه به بمب همراه داشت بعد از 3 ساعت تسلیم شد.

اخبار حوادث

رویداد۲۴ مردی مسلح که همسر خودش را در محل کارش گروگان گرفته بود بعد از 3 ساعت مذاکره پلیسی بالاخره تسلیم شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران ساعت 15 و 40 دقیقه امروز  شنبه شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و خبر داد گروگانگیری در خیابان آزادی بعد از میدان نبش کوچه نجارزادگان به وقوع پیوسته و فردی حدودا 35 ساله با دو قبضه سلاح کمری و وسیله‌ای شبیه بمب فروشنده یک شیرینی‌فروشی را گروگان گرفته و درخواست‌هایی دارد.

گروگانگیری در خیابان آزادی تهران

ماموران کلانتری 119 مهرآباد بلافاصله در محل حاضر شدند. به محض حضور ماموران فرد گروگانگیر شروع به تیراندازی هوایی کرد و از همه نیروهای انتظامی خواست از مغازه خارج شوند. سپس هماهنگی‌های بعدی انجام و سه واحد خودرویی در محل حاضر شدند و دورتادور فروشگاه توسط عوامل انتظامی کنترل و از شهروندان خواسته شد به فروشگاه نزدیک نشوند.

در بررسی‌های اولیه معلوم شد مرد مسلح همسر خودش را گروگان گرفته است.

این فرد چند سالی با دختری جوان قرار ازدواج داشت و آنها یک سال پیش ازدواج کردند اما پس از آن پدر دختر به ادامه این زندگی راضی نبود و مانع دیدار این دو نفر می‌شد. فرد گروگانگیر درخواست داشت والدین او در محل حاضر شوند که این کار با هماهنگی پلیس انجام شد و مذاکراتی داشتند اما متقاعد نشدند.

مرد مسلح همسرش را گروگان گرفت

پس از حدود 40 دقیقه مذاکره رییس کلانتری و سرکلانتر پلیس پیشگیری با فرد گروگانگیر این بار رییس پلیس پیشگیری تهران در محل حاضر شد و بعد از آن مذاکرات دو سال به طول انجامید تا این‌که فرد گروگانگیر بالاخره پس از 3 ساعت از شروع ماجرا حاضر ‌شد خود را تسلیم کند و اسلحه و ریموتی را که برای بمب درنظر گرفته بود  تحویل ماموران داد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان