تاریخ انتشار: ۰۷:۴۹ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۶ نظر

به آقاتهرانی بدون قسم خوردن، گرین کارت دادند؟

مرتضی آقا تهرانی، دبیرکل جبهه پایداری در سخنانی درباره «گرین کارت» خود توضیح داد.

مرتضی آقا تهرانی

رویداد۲۴ مرتضی آقا تهرانی، دبیرکل جبهه پایداری تصریح کرد: «کسی که در امریکا زندگی می‌کند، بعد از ۵ سال می‌تواند گرین کارت آن دولت را دریافت کند. وزارت امور خارجه آن دوره نیز برای سهولت رفت و آمد، گرین کارت را صادر کرد، اما این به معنای تبعیت و قسم خوردن زیر پرچم امریکا نیست. پس از پایان مدت گرین کارت و پس از آنکه دیگر نیازی به رفت و آمد به امریکا نداشتم، دیگر اقدامی برای اخذ مجدد گرین کارت انجام ندادم.»
بیشتر بخوانید: مرتضی آقاتهرانی و خواب‌هایی که باید به شورای نگهبان اعلام شود!/ تلاش امام جمعه نیویورک برای ورود به مجلس
با این حال پیش از این همفکران آقاتهرانی هجمه گسترده‌ای را علیه دوتابعیتی‌ها و آن‌ها که گرین کارت دارند، وارد کرده بودند. از جمله غلامرضا انبارلویی در یادداشتی که سایت الف منتشر کرده بود، برخلاف آقاتهرانی با اشاره به متن سوگندنامه مرتبط با گرین کارت گفته بود که داشتن گرین کارت یعنی قسم خوردن برای اینکه هنگامی که قانوناً لازم باشد، برای دفاع از ایالات متحده تفنگ به دست خواهم گرفت.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
7
چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند
ایران ویران شده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
6
گروهی که همیشه برای خودشان هیچ چیز قبیح و بد نیست اما برای دیگران چرا !!!!!!!!!!!!!. دوست ایشون رسایی جون خودش در زمان صدارت مدیر کلی ارشاد پرونده فساد میلیاردی داره و اصلا اشکالی هم نداره اما برای دیگران پرونده های فساد جور میکنه . عجب تفکری دارند این گروه . کوچک زاده . رسایی . کریمی قدوسی . آقا تهرانی و ..... الحمدالله سواد هم که هزار ماشاالله طبق طبق همراهشونه و در هر زمینه ای که بگی این آقایان اظهار نظر می کتتد مثل حسن عباسی و رائفی پور . از مسایل پزشکی تا سیاست و اجتماعی و فرهنگی و نظامی و حتی در مورد تخصص زنان و زایمان و جراحی آپاندیس هم که بخواهید اظهار نظر میکنند .
پاسخ ها
جد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
بله اامکان ندارد تا قسم نخورد گرین کارت بدهند این اقا فیلم بازی می کند کسی کاندا وانگلیس می رود باید به سر مبارک ملکه انگلیس باید قسم بخورد خیلی از کسانی که حز مسئولین در انگلیس خانه دارند وگربن کارت به سر مبارک قسم خوردند دروغ می گویند من اطلاع کامل دارم امریکاه هم باید قسم بخورند اخوند وغیر اخوند ندارد
حسین
|
Netherlands
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
2
انسان معمولی را می شناسم که داروی سرطان ساخت آنجا را نمی خواهد و کوکا نمی نوشد و محصولات شان را به بعنوان دشمن به تنهائی تحریم کرده.
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
4
بنده مطمئن هستم ایشان سوگند نخورده
واین هجمه ها بیمورده! !!این اقایون آنقدر
حل در سیاستهای امریکا وپدرشون انگلیس
هستند که نیاز به سوگند ندارند اینها چکیده تفکرات وفرزندان انگلیس وامریکا هستند!
بهلول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
3
اصلا به طرفداران احمدی نژادودیگر اصولگرایان همینطور گرین کارت میدهند والتماسشان هم میکنند اما اصلاح طلبان باید به امریکاییها التماس کنند به این نکته همیشه توجه داشته باشید
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان