تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
رئیس کمیسیون عمران مجلس:

پروازهای چین به ایران اگر متوقف نشود مجلس ورود می‌کند

رئیس کمیسیون عمران مجلس به سازمان هواپیمایی کشور هشدار داد که پروازهای متقابل ایران و چین را در اسرع وقت متوقف کند، در غیر این صورت مجلس به این موضوع ورود خواهد کرد.

ویروس کرونا

رویداد۲۴ محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به شیوع ویروس کرونا  و نگرانی‌ها در این باره اظهار داشت: با توجه به اینکه وزارت بهداشت و درمان نیز در این خصوص هشدارهایی داده است، لذا سازمان هواپیمایی باید هر چه سریعتر تدابیری در این خصوص بیندیشد.

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشور باید در اسرع وقت و به صورت ویژه کلیه پروازهای مستقیم و غیرمستقیم چین به ایران را متوقف کند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: به هر حال باید تدابیری اندیشیده شود که ضمن احتیاط و پیشگیری برای عدم شیوع بیماری کرونا در کشور ما مشکلاتی برای هموطنان عزیز ما در چین به وجود نیاید و به هر حال با تدابیر ویژه و پروازهای فوق‌العاده زمینه بازگشت آنها به کشور فراهم شود.


بیشتر بخوانید: واکنش وزیر بهداشت به تداوم پرواز‌های چین به ایران


رضایی کوچی به سازمان هواپیمایی کشور هشدار داد که هر چه سریعتر کلیه پروازهای ایران به چین و چین به ایران را متوقف کند، در غیر این صورت کمیسیون عمران مجلس از بُعد نظارتی خود وارد موضوع شده و این مسأله را به صورت ویژه پیگیری می‌کند.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
حرف خنده دار نزنین ...مثلا مجلس میخاد چکار کنه اصلا مجلس چکاره هستش اخه ...شما در حد دزدی کردن و پر کردن جیب خودتون هستین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
تا مجلس ورود کنه ویروس کرونا ورود کرده
نظرات شما
پیشخوان