تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
مجید صدری خبر داد:

رشد ۱۶۰ درصدی درآمد خدمات دیتا در ۹ ماه اول سال ۹۸

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به رشد کیفیت و کمیت خدمات در حوزه‌های مختلف اعم از خانگی، تجاری و مشتریان عمده اظهار داشت: با تحقق برنامه‌های توسعه محور شرکت، در بخش‌های خدمات عمده، باند پهن و خدمات دیتا با رشد ۱۶۰ درصدی درآمد محقق شده در ۹ ماهه اول سال ۹۸ نسبت به دوره مشابه در سال گذشته مواجه هستیم.
خدمات دیتا مخابرات
رویداد۲۴ به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، سید مجید صدری با تشریح چگونگی رشد کیفی و کمی خدمات در حوزه‌های مختلف تجاری شامل بخش‌های خانگی، اداری و مشتریان عمده اظهار داشت: این رشد در بخش‌های اصلی باند پهن مانند اینترنت، اینترانت، MPLS و PTMP محقق شده است.

وی افزود: در بخش درآمد خدمات عمده و باند پهن مناطق مخابراتی نیز به طور جداگانه شاهد رشد درآمد و تحقق برنامه عملیاتی هستیم، به نحوی که در ۱۶ منطقه مخابراتی، رشد بیش از صد درصدی برنامه درآمدی خدمات داده در این بازه زمانی رخ داده است.


وی با بیان این که در ۱۹ منطقه مخابراتی با برنامه‌ریزی‌های مستمر و اجرای دقیق دستورالعمل‌های حوزه ستادی، شاهد تحقق کامل برنامه دایری ADSL هستیم افزود، در تلاش هستیم در حوزه سرویس‌های تجاری، حداکثر پایبندی به SLA را با دریافت بازخورد مراکز تماس ۲۰۱۰ و رفع سریع درخواست‌های مشتریان تجاری و عمده داشته باشیم.

سید مجید صدری در پایان تصریح کرد: مقایسه راهبردی شاخص‌های کیفی و کمی ۳۱ منطقه مخابراتی کشور در بخش ردیف‌های درآمدی و هزینه‌ای، نشانگر تأثیر قابل ملاحظه پای بندی به برنامه توسعه شرکت، در افزایش درآمد و کاهش هزینه‌ها در مناطق مختلف است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان