تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ایران قهرمان پنجمین دوره مسابقات وزنه برداری جام فجر شد

پنجمین دوره رقابت‌های وزنه برداری بین المللی جام فجر گرامیداشت مرحوم محمود نامجو غروب سه شنبه با قهرمانی تیم ایران در رشت پایان یافت.

ایران قهرمان پنجمین دوره مسابقات وزنه برداری جام فجر شدرویداد۲۴ در پایان این رقابتها ، تیم ملی وزنه برداری ایران که با هفت ورزشکار در این دوره از مسابقات حضور یافته بود، با کسب ۱۰ مدال طلا، چهار مدال نقره و دو مدال برنز و مجموع ۴۶۶ امتیاز، عنوان قهرمانی پنجمین دوره مسابقات جام فجر گرامیداشت مرحوم محمود نامجو را از آن خود کرد.

همچنین تیم ملی وزنه برداری عراق با مجموع ۲۴۵ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و تیم وزنه برداری اندونزی نیز که شش مدال طلا در این رقابت ها کسب کرد با مجموع ۲۴۱ امتیاز در رتبه سوم تیمی مسابقات جام فجر قرار گرفت.

در روز پایانی این رقابت ها که عصر سه شنبه در اوزان ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلوگرم در رشت برگزار شد، علی هاشمی و علی داودی از ایران به ترتیب در اوزان ۱۰۹ کیلوگرم و ۱۰۹+ کیلوگرم به مقام قهرمانی و سه مدال طلا دست یافتند.


بیشتر بخوانید: محرومیت ۸ ورزشکار ایرانی به دلیل دوپینگ


همچنین در مراسم پایانی این رقابتها، جام های قهرمانی این دوره از مسابقات توسط سعید سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری، ارسلان زارع استاندار گیلان و به مربیان تیم های ایران، عراق و اندونزی اهداء شد.

در پنجمین دوره رقابت های وزنه برداری بین المللی جام فجر گرامیداشت مرحوم محمود نامجو، ۳۴ وزنه بردار از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ارمنستان، بنگلادش، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، کامرون، اندونزی، عراق، اردن، قرقیزستان، مغولستان، نروژ و ترکیه از عصر روز یکشنبه در هفت وزن المپیکی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت با هم به رقابت پرداختند.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وزنه برداری ، جام فجر
نظرات شما
پیشخوان