تاریخ انتشار: ۲۰:۱۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

تعطیلی مدارس تنیان گیلان به خاطر تندباد/ تخریب 110 واحد مسکونی و تجاری

فرماندار صومعه سرا از خسارت و تخریب بیش از ۱۱۰ واحد مسکونی و تجاری در منطقه تنیان خبر داد گفت: به دلیل وزش تندباد هم اکنون برق ۱۰۰۰ خانوار منطقه تنیان در بخش میرزاکوچک این شهرستان قطع است.

تعطیلی مدارس تنیان گیلان به خاطر تندباد/ تخریب 110 واحد مسکونی و تجاریرویداد۲۴ سیدجلال سیدمحمدی ، با بیان اینکه وزش تندباد از ساعات اولیه صبح امروز در شهرستان صومعه سرا آغاز شده است، اظهار کرد: بیش از ۱۵ روستا در دهستان تنیان بخش میرزاکوچک این شهرستان با قطع برق مواجه هستند که با توجه به تخریب سنگین شبکه برق تا ظهر فردا برق این روستاها وصل می شود.

وی افزود: براساس اعلام کارشناسان هواشناسی سرعت باد در منطقه تنیان بیش از ۱۰۰ کلیومتر بر ساعت است که از همان ساعات اولیه امروز تیم های امدادی و ماموران اداره برق در محل مذکور حضور دارند.

فرماندار صومعه سرا تصریح کرد: همه تیرهای شبکه برق منطقه تنیان که امروز بر اثر تندباد شکسته و تخریب شده اند از فردا و پس از برقراری برق در شبکه نوسازی و تجهیز می شوند.

سیدمحمدی از تعطیلی همه مدارس منطقه تنیان در بخش میرزاکوچک صومعه سرا طی فردا خبر داد و تاکید کرد: در راستای حفظ جان و اموال و اماکن مسکونی و تجاری و بناهای عمومی، با تصمیم کمیته بحران و نظارت و با هماهنگی مراجع قضایی فردا درختانی که باعث خطر، خسارت و تخریب در این منطقه هستند قطع خواهند شد.

وی از خسارت و تخریب بیش از ۱۱۰ واحد مسکونی و تجاری در منطقه تنیان خبر داد و خاطرنشان کرد: سقف بیش از ۵۰ واحد مسکونی صد درصد تخریب شده و بیش از ۶۰ واحد انباری نیز بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد آسیب دیده اند.

نماینده دولت در صومعه سرا اضافه کرد: میزان دقیق خسارت وارد شده به بناها و اماکن مسکونی و تجاری در منطقه تنیان پس از کارشناسی های لازم اعلام می شود.

وی با بیان اینکه به غیر از منطقه تنیان در بخش میرزاکوچک هم اکنون وضعیت مردم مناطق مختلف شهرستان عادی است، یادآور شد: از همه شهروندان انتظار داریم با رعایت نکات ایمنی و در راستای جلوگیری از خسارت احتمالی از روشن کردن آتش در اماکن عمومی و باز خودداری کنند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان