تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی نمی‌شود!

مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی فوتبال به طور قطع منتفی است.

سرمربی تیم ملی

رویداد۲۴  مسعود تابش در پاسخ به این پرسش که وضعیت امیر قلعه نویی و احتمال حضور او در تیم ملی به کجا انجامید بیان کرد: با توجه به اطلاعیه ای که شرکت فولاد مبارکه سپاهان صادر کرد، از نظر ما بحث جدایی آقای قلعه نویی کاملا منتفی شده است.

وی ادامه داد: فولاد مبارکه مقام بالاسری باشگاه سپاهان است و شما دیدید که در اطلاعیه این شرکت به صراحت آمد که به هیچ وجه راضی به جدایی آقای قلعه نویی نیستیم. این اطلاعیه به نوعی فصل الخطاب بود. شما می دانید که ما هم قبلا مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرده بودیم.

مدیرعامل سپاهان در توضیح دلایل تصمیم خودش تاکید کرد: شرایط سپاهان بسیار سخت است. ما در 3 جام مدعی هستیم. در جام حذفی هستیم، در لیگ شانس قهرمانی داریم و در لیگ قهرمانان بازی های دشواری را باید برگزار کنیم. بیستم بهمن ماه باید به امارات برویم و از حیثیت مملکت مان دفاع کنیم. هر 4 روز به 4 روز باید داریم و مدام باید به خارج از کشور برویم و برگردیم. در این شرایط طبیعی نیست که سرمربی مان را از دست بدهیم.

تابش همچنین گفت: ما هرطور فکر می کنیم باشگاه سپاهان از جدایی قلعه نویی متضرر می شود. انشاالله فدراسیون فوتبال هم زودتر در این خصوص اعلام رسمی خواهد داشت. ضمن اینکه آقای قلعه نویی الان سر تیمش است و تمرینات را با قدرت ادامه می دهد.


بیشتر بخوانید: وحید هاشمیان در آستانه پذیرش سرمربیگری تیم ملی


وی در پاسخ به این پرسش که آیا سرمربیگری همزمان قلعه نویی در سپاهان و تیم ملی نیز منتفی است، افزود: سرمربیگری همزمان به نظر من یک کار غیرحرفه ای است. درست است که تیم ملی تا فروردین بازی ندارد اما از هر نظر حاشیه درست می شود. اگر دو بازیکن از سپاهان دعوت شوند، می گویند پارتی بازی شده، اگر دعوت نشوند بازیکنان خودمان ناراحت می شوند. از طرفی انگیزه بازیکنان سایر تیم ها جلوی سپاهان زیاد می شود تا خود را به سرمربی تیم ملی نشان بدهند. به همین خاطر این کار شدنی نیست.

تابش در پایان افزود: خوشبختانه تمرکز آقای قلعه نویی هم روی سپاهان است و انشاالله از این پس دیگر هم بحثی درباره جدایی ایشان پیش نمی آید. هرچند که مربیگری تیم ملی برای هر کسی افتخار است اما همانطور که گفتم هرطور به این ماجرا فکر می کنیم، جدایی ایشان به ضرر باشگاه سپاهان به عنوان نماینده ایران در آسیا است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان