تاریخ انتشار: ۲۲:۳۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
وزیر صنعت:

مالیات برای تولیدکنندگان واقعی افزایش نمی‌یابد

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سیاست حمایتی دولت از تولیدکنندگان گفت: مالیات برای تولیدکنندگان واقعی افزایش پیدا نخواهد کرد.

مالیات برای تولیدکنندگان واقعی افزایش نمی‌یابدرویداد۲۴ رضا رحمانی در حاشیه دیدار از گروه تولیدی ظریف مصور بروجن تاکید کرد: قانون و بحث افزایش مالیات مربوط به فعالان اقتصادی با سابقه فرار مالیاتی است.
وی افزود: کاهش سود سپرده‌های بانکی باعث ایجاد و بروز آسیب‌هایی در سیستم و چرخه اقتصادی می‌شود.
رحمانی تصریح کرد: ورود سرمایه‌های مردم به بازار سکه، ارز، طلا و خودرو از مهمترین این آسیب‌ها به شمار می‌رود.
وی یادآور شد: حذف بورس در عرضه کالا باعث افزایش دلال‌بازی و آسیب به تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان خواهد شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: برای جلوگیری از نوسانات قیمت خودرو و افزایش ناگهانی آن، دادستانی باید به سایت‌های فروش خودرو از سوی برخی شرکت‌هایی که موجودی هم نداشته و پیش فروش کرده اند، ورود کند.
وی همچنین گفت: وضعیت درآمدهای نفتی در کشور ناچیز و کم است.
به گزارش ایرنا، وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان در سفر ۲ روزه به چهارمحال و بختیاری از بخش‌های مختلف صنعتی و تولیدی استان دیدن کرد.
از ابتدای امسال تاکنون ۴۵۰ فقره جواز تاسیس با سرمایه‌گذاری ۱۷ هزار میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری صادر شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۴ درصد رشد داشته است.


بیشتر بخوانید: گام بلند وزارت صنعت برای راه‌اندازی ۲ هزار واحد صنعتی


هم اینک ۹۰۰ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۳۳ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۰ هزار نفر، ۱۹۱ معدن با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال و اشتغال یک هزار و ۶۰۰ نفر و ۴۲ هزار واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری فعال است.
بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان