تاریخ انتشار: ۱۸:۵۳ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

روز ریزش در بازار خودرو/قیمت‌ها یک تا ۱۰ میلیون کاهش یافت

امروز بالاخره پس از چند هفته پی در پی که قیمت خودرو در بازار ایران افزایش یافت روندی معکوس آغاز شد و قیمت اغلب محصولات کاهشی شد.

بازار خودرو

رویداد۲۴  امروز در بازار خودرو کاهش قیمت خودرو در بالاترین سطح به کاهش هشت میلیونی یکی از خودرو‌های تولید داخل منجر شد.

امروز در بازار سمند ال ایکس دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزان‌تر شد و بار دیگر قیمت آن به زیر ۱۰۰ میلیون تومان رسید. بر این اساس قیمت این خودرو به ۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. نرخ پژو ۴۰۵ در ادامه روندی که از روز گذشته آغاز کرده بود ادامه داد و قیمت خودروی بنزین سوز آن با کاهش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. این کاهش قیمت برای ۴۰۵ دوگانه سوز سه میلیون تومان اعلام شد که به معنای رسیدن آن به نرخ ۱۱۱ میلیون تومانی است.
بیشتر بخوانید: قیمت روز خودرو‌های داخلی در بازار ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
پژو ۲۰۶ تیپ دو نیز در حالی ۹۸ میلیون تومان خرید و فروش شد که این مهم کاهش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی آن را نشان می‌دهد. با این حال کاهش تیپ ۶ پژو ۲۰۶ به رقم بی سابقه هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی رسید که یک رکورد محسوب می‌شود؛ براین اساس در بازار نرخ این خودرو به ۱۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. پژو ۲۰۶ صندوق دار نیز در حالی ۱۲۱ میلیون تومان اعلام شد که این مهم از کاهش پنج میلیون تومانی آن نسبت به روز یکشنبه خبر می‌دهد.


پژو پارس همگام با دیگر خودرو‌ها امروز حدود دو میلیون تومان کاهش قیمت پیدا کرده و به ۱۱۸ میلیون تومان بازگشته است. هرچند، هنوز فاصله زیادی تا قیمت‌های دو هفته قبل باقی مانده. رانا در بازار امروز سه میلیون تومان ارزش خود را از دست داده و روی مرز کانال ۱۰۰ میلیونی متوقف شده است. دانگ فنگ H ۳۰ هم با کاهش قیمت دو میلیون تومانی به استقبال مشتریانش آمده و در بازار ۱۹۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.
دنا پلاس توربو با وجود کاهش قیمت دو میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، همچنان در کانال ۲۰۰ میلیونی قرار دارد و حدود ۲۰۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. دنا پلاس امروز حدود چهار میلیون تومان ارزش خود را از دست داده و به ۱۶۵ میلیون تومان بازگشته است. دنا معمولی کاهش قیمت بیشتری را تجربه می‌کند. این محصول ایران خودرو نسبت به روز گذشته پنج میلیون تومان ارزان شده و در بازار با نرخ ۱۳۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کوییک دنده‌ای امروز حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرده و به ۸۳ میلیون تومان بازگشته است. ساینا قدم‌های کوتاهی برمی‌دارد و تنها ۳۰۰ هزار تومان کاهش قیمت را در کارنامه خود ثبت کرده. قیمت روز ساینا در حال حاضر رقمی حدود ۷۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. تیبا صندوق‌دار از روند کاهش قیمت در بازار خودرو مستثنی نیست و امروز حدود یک میلیون تومان ارزش خود را از دست داده است. قیمت روز تیبا صندوق‌دار حدود ۷۰ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود. تیبا ۲ پا را فراتر گذاشته و حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نسبت به دیروز ارزان شده است. نمایشگاه‌دار‌ها امروز تیبا ۲ را حدود ۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌کنند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت خودرو
نظرات شما
پیشخوان