تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

قتل عام وحشتناک در شیراز / زنی خود و ۲ کودکش را کشت

مادر خانواده پس از کشتن دختر و پسر ۸ و ۱۲ ساله خود در شیراز به زندگی خود نیز پایان داد.
اخبار حوادث
رویداد۲۴ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع خودکشی در خیابان "شمس" شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ "کاووس محمدی" افزود: رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت و پس از اطمینان از صحت خبر به محل حادثه اعزام و با ورود به منزل با اجساد ۲ دختر و پسر و یک زن مواجه شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بلافاصله پس از هماهنگی قضائی اجساد به پزشک قانونی انتقال داده شدند، خاطر نشان کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس مشخص شد که مادر خانواده به علت مشکلات مالی، روحی و روانی و جنون آنی، پس از کشتن دختر و پسر ۸ و ۱۲ ساله با یک شی، خود را خفه و به زندگی‌اش پایان داده است.

سرهنگ "محمدی" خاطر نشان کرد: بسیاری از خانواده‌هایی که قتل یا خودکشی در آن‌ها رخ داده است گرفتار اختلافات اقتصادی و خانوادگی، مسائل و معضلات اجتماعی مانند اعتیاد و ... بوده اند که می‌طلبد برای پیشگیری از این امور با مراجعه به مراکز مشاوره و کارشناسان، مشکلات خود را حل و فصل تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.
منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قتل ، حوادث ، اخبار حوادث
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
0
1
دراین روزگارسخت هیچ کس خبرازدل کسی راندارد گرانی ومشکلات عامل زندگی سخت اخرش الله واعلم روحشان شاد
بنده خدا.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
0
2
اینقدر که با آب وتاب تیتر زدین.باید بدونیین از روی فقر وبیچارگی بوده.البته برای شما خبر گذاری ها خوب نان وآبداره.خجالت بکشین.بنویسد از بدبختی به روز افتاد.علت از کجاست .متاسفم براتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
0
1
بهشت زیر پای مادران است ولی نه همه مادران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان