تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
موسوی:

سکوت جامعه جهانی درباره یمن، باعث ادامه زیرپاگذاشتن تمامی قوانین حقوق بشری شده است

سخنگوی وزارت امور خارجه حمله نیرو‌های ائتلاف به رهبری عربستان سعودی به شهر المصلوب واقع در استان جوف یمن که منجر به شهادت و مجروح شدن ده‌ها غیرنظامی از جمله زنان و کودکان شد را به شدت محکوم و با خانواده قربانیان و مردم یمن ابراز همدردی کرد.
سخنگوی وزارت خارجه
رویداد۲۴ سخنگوی وزارت امور خارجه حمله نیرو‌های ائتلاف به رهبری عربستان سعودی به شهر المصلوب واقع در استان جوف یمن که منجر به شهادت و مجروح شدن ده‌ها غیرنظامی از جمله زنان و کودکان شد را به شدت محکوم و با خانواده قربانیان و مردم یمن ابراز همدردی کرد.
 
سیدعباس موسوی، سخنگوی وزارت خارجه در این باره گفت: در چند سال گذشته بار‌ها شاهد بوده ایم هر زمان نیرو‌های ائتلاف به رهبری سعودی و یا هم پیمانان آن‌ها در جبهه‌های جنگ دچار شکست‌های مفتضحانه‌ای می‌شوند با سلاح‌های آمریکایی اقدام به کشتار ناجوانمردانه زنان و کودکان و غیرنظامیان می‌نمایند و فاجعه می‌آفریند که جنایت روز گذشته در استان جوف نمونه‌ای از ده‌ها جنایت جنگی آنان است.

موسوی با تاکید بر اینکه فاجعه انسانی در یمن باید پایان یابد، اظهار داشت: سکوت جامعه بین المللی نسبت به این جنایات جنگی، عاملان آن‌ها را در کشتار بیشتر غیرنظامیان گستاخ‌تر کرده و موجب استمرار زیرپاگذاشتن تمامی قوانین بین المللی و حقوق بشری شده است.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان