تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
پیشکسوت آبی‌پوشان:

استقلال دغدغه مسئولان باشگاه نیست/ چرا وزیر ورزش بی‌اعتنا است؟

پیشکسوت آبی‌پوشان گفت: سعید رمضانی اصل مطلب را در خصوص استقلال گفت. اینجا مدیرانش به اندازه کافی برای اداره کردن باشگاه وقت نمی‌گذارند.

فرهاد مجیدی

رویداد۲۴ محمد مومنی پیشکسوت آبی پوشان در گفتگویی اظهار داشت: سعید رمضانی با حرکتش قبل از اعزام تیم به کویت عمق مشکلات این باشگاه را نشان داد. عمده مشکلات باشگاه همانطور که رمضانی گفت این است که مدیران وقت کافی برای اداره این باشگاه ندارند. خود آقایان موسوی و خلیل زاده هم قبلا به این موضوع اشاره کرده بودند و گفته بودند به دلیل مشاغل دیگری که دارند زمان کافی برای این کار ندارند و من تعجب می کنم که چرا وزیر محترم ورزش نسبت به این موضوع بی اعتنا است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: مدیریت در باشگاه استقلال وقت شبانه روزی می طلبد و فردی باید مدیریت این باشگاه را بر عهده بگیرد که دغدغه اش استقلال باشد. متاسفانه آنچه که ما می بینیم این است که آقایانی که مدیریت باشگاه را بر عهده دارند دغدغه شان تیم نیست. بلکه تفریح شان حضور در این باشگاه است.

مومنی گفت: پیشکسوتان تاکنون بارها مشکلات مدیریت در این باشگاه را بازگو کرده و هشدارهای لازم را داده بودند که افاقه نکرده بود. سعید رمضانی که از نجیب ترین افراد حاضر در فوتبال است هم از این وضعیت به ستوه آمد و ترجیح داد در سفر به کویت تیم را همراهی نکند.


بیشتر بخوانید: استقلال و رکوردی که باید در گینس ثبت شود


وی افزود: رمضانی از خودش گذشت تا حرفش که حرف حقی هست را به گوش دیگران برساند و من امیدوارم که این پیام او را گرفته باشند.

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: استقلال عادت دارد که همیشه با دست خالی به موفقیت رسیده و امروز هم این تیم بدون مدیرعامل و سرپرست در کویت تنهاست. دست این تیم برای موفقیت در این بازی هم روی زانوی خودش است و تنها با تکیه بر بازیکنان، کادر فنی و حمایت هوادارانش پیش می‌رود.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان