تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۸

پیشنهاد لغو موقت "طرح‌های ترافیکی" برای کاهش استفاده از حمل‌ونقل عمومی

عضو سابق شورای شهر تهران پیشنهاد داد با توجه به شرایط فعلی پایتخت و شیوع ویروس کرونا شهرداری تهران در ارستای پیشگیری از این ویروس طرح ترافیک و طرح کنترل هوا را لغو تا شهروندان از خودورهای شخصی خود استفاده کنند.

ویروس کرونا

رویداد۲۴ ابوالفضل قناعتی با اشاره به ابتلای تعدادی از شهروندان به ویروس کرونا در پایتخت اظهار کرد: در این زمینه اقداماتی از سوی دستگاه‌ها  و سازمانهای مختلف آغاز شده است اما این برنامه‌ها و اقدامات باید مستمر و ادامه‌دار باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران اعلام کرده است تمهیداتی را برای ضدعفونی وسایل حمل و نقل عمومی از جمله مترو و اتوبوس انجام می‌دهد، گفت: این اقدامات خوب است اما کافی نیست و باید تمهیدات بهتری برای این شرایط انجام شود.

عضو سابق شورای شهر تهران همچنین پیشنهاد داد با توجه به شرایط فعلی، شهرداری تهران تمهیداتی را انجام دهد تا طرحهای ترافیکی از جمله طرح ترافیک و طرح کنترل کاهش آلودگی هوا مدتی در پایتخت اجرا نشود و قطعاً این کار می‌تواند اثرات مثبتی را در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا داشته باشد.


بیشتر بخوانید: شیوع کرونا در ایران چه تاثیری بر اقتصاد کشور بر جای می‌گذارد؟


قناعتی گفت: این مسئله باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد و چنانچه مسئولان شهری پیشنهاد اشاره شده را اجرایی کنند اثرات آن به سرعت در پایتخت احساس خواهد شد چرا که بسیاری از خانواده‌ها می‌توانند با لغو طرح ترافیک با استفاده از وسایل شخصی خود دیگران نگران انتشار ویروس کرونا نباشند.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان