تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

یک امضاء تا بازگشت فتح‌الله‌زاده به مدیریت استقلال/ سرپرستی مظلومی اعلام نشد

اختلاف میان اعضای هیات مدیره استقلال موجب نهایی نشدن مدیرعاملی فتح‌الله‌زاده و سرپرستی پرویز مظلومی شده است.
بازگشت فتح‌الله‌زاده به استقلال
رویداد۲۴ موضوع مدیرعاملی در باشگاه استقلال به کلاف پیچیده‌ای تبدیل شده و به علت اختلافات موجود در ماه‌های گذشته، همچنان صندلی مدیریت با تبصره سرپرستی در اختیار اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیات مدیره این تیم است.

روز گذشته عبدالرضا موسوی، عضو هیات مدیره استقلال در پیامی اینستاگرامی، به تشریح مصوبات هیات مدیره پرداخت که نشان از نزدیکی این تیم به انتخاب مدیرعامل جدید بوده، اما در آخرین ساعات همه چیز به هم خورده است.

مدیرعامل انتخاب شد، اما نیامد

وی در گزارش خود رایزنی درباره نفرات جدید هیات مدیره و مدیرعامل اشاره کرد و گفت که تا یک قدمی انتخاب مدیرعامل هم پیش رفتند، اما با وجود موافقت فرد مورد نظر، وی تا پایان جلسه و تعلل دو ساعتی اعضای هیات مدیره، در این جلسه حضور نیافت تا صورتجلسه امضاء به دست وزارت ورزش و جوانان برسد.

موسوی به بهانه‌های اعلام شده از سوی مدیرعامل مورد نظر هیات مدیره برای حضور در جلسه پرداخت و در نهایت گفت که از حمایت شخص مذکور منصرف و پشمیان شده و رایزنی برای انتخاب گزینه بعدی را شروع خواهند کرد.

یک امضاء تا بازگشت فتح‌الله‌زاده به مدیریت استقلال

شب گذشته نیز جلسه دیگری میان اعضای هیات مدیره استقلال برگزار شد که این بار فتح‌الله زاده در جلسه هیات مدیره حاضر شد و پرده از فرد موردنظر اعضای هیات مدیره برای تصدی صندلی ریاست برداشت.

فتح الله زاده در مصاحبه‌ای پیرامون مدیرعاملی در استقلال گفت که در این جلسه با امضای اکثریت اعضا مصوب شد که وی مسئولیت مدیرعاملی باشگاه را بر عهده بگیرد، ولی موسوی، دیگر عضو هیات مدیره پای این حکم را امضاء نکرده است.

خلیل‌زاده کنار کشید

سرپرست کنونی مدیرعاملی استقلال بعد از ماه‌ها کار کردن به جای امیرحسین فتحی و پیش بردن امورات این تیم در ماه‌هایی که با بحران‌های متعددی همراه بود، در جلسه شب گذشته از مدیرعاملی باشگاه کنار کشید، اما همچنان به عنوان سرپرست در سمت خود باقی ماند تا با انتخاب علی فتح‌الله‌زاده و تایید وزارت ورزش و جوانان، فرد دیگری مسائل مدیریتی این تیم را انجام دهد.

سرپرستی پرویز مظلومی در استقلال اعلام نشد

یکی دیگر از مصوبات هیات مدیره در جلسه اخیر، تایید درخواست کناره‌گیری سعید رمضانی از سرپرستی این تیم و انتخاب پرویز مظلومی بود که موسوی گفت علت اعلام نشدن این موضوع را نمی‌داند.

یکی از مواردی که برای این موضوع عنوان شده، مخالفت فرهاد مجیدی با کناره‌گیری رمضانی و آمدن پرویز مظلومی است، اما علی فتح‌الله‌زاده، عضو هیات مدیره استقلال و گزینه مدیرعاملی این تیم می‌گوید موسوی دوست داشت خیلی سریع پرویز مظلومی سرپرست تیم شود، در صورتی که در هیات مدیره روی این موضوع اتفاق نظر نبود.

ابهام در مدیر عاملی فتح‌الله‌زاده

علی فتح‌الله‌زاده بازنشسته است و طبق قانون نمی‌تواند مدیرعامل استقلال شود، اما به نظر می‌رسد وزارت ورزش در نظر دارد با انتخاب وی با سمت سرپرست مدیرعاملی باشگاه، امور روی زمین مانده تیم را به فتح‌الله‌زاده بسپارد تا او در چندمین بازگشت به این تیم، مسائل مختلف باشگاه را رفع رجوع کند.

باید دید با وجود اختلافات گوناگون در استقلال و وضعیت حساس این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا که به علت شیوع کرونا و مشکلاتی که AFC برای میزبانی ایرانی‌ها به وجود آورده، این تیم روز خوش به خود می‌بیند.

در حال حاضر بعد از مشخص شدن تکلیف مدیرعامل و سرپرست تیم، آبی‌ها باید درباره بازی با نماینده امارات در این کشور و ممانعت امارات از ورود ایرانی‌ها و همچنین وضعیت نامناسب زمین تمرین باشگاه نیز تصمیم گیری کنند تا فرهاد مجیدی تمرکزش را روی کار فنی منعطف کند تا مسائل حاشیه‌ای.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
منصوراحمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
باتوجه به اینکه تحصیلات وکاراداریم دررابطه بااموراداری بوده ودرحدودبیش ازنیم قرن آشنایی باکلیه مسائل فونبال ازبازیکنی درباشگاههای تهران وانجام داوری ومربیگری درآن رشته وگذرانیدن کلاسهای مدیریت ورزش درآکادمی کمیته‌ملی المپیک وگذراندن ۲ دوره کلاس مدیریت فوتبال درتهران توسط فیفا وداشتن سمتهای بسیار غیرازریاست ودبیرکلی درفوتبال مملکتمان درحال حاضررئیس انجمن فوتبال کارگران کشوروعضومجمع فدراسیون فوتبال بایستی عرض کنم که متاسفانه درحال حاضرباامدن آمدن آدمهای ناواردبرای مدیریت فوتبال‌ ازجمله باشگاههایی که زیرمجموعه وزارت ورزش هستند فوتبال ماهمین که میبینید هست وگرنه کسی که ادعادارد دکترین مدیریت فوتبال داردنباید بگوید سرپرست تیم رابایدباهماهنگی مربی تیم که به اشتباه سرمربی گفته میشودانتخاب کنم آقای مدیر سرپرست منجرتیم است ومستقیم زیرنظرمدیریت باشگاه است وکلیه امورغیرازامورفنی به اومربوط میشودومربی تیم تمام نیازخودرابایستی توسط منجربه مقامات بالادستی باشگاه اطلاع دهد حالاتوبخوان بقیه داستان را امیدوارم مقامات عالی وزارت ورزش نسبت به سالم سازی فضای فوتبال مملکتمان اقدام شایسته وباسته انجام دهند تافوتبال به سرمقصد منزل برسد به امیدآنروز آمین
نظرات شما
پیشخوان