تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

راهکار‌های مقابله با کرونا در پمپ بنزین‌ها

با گسترش ویروس کرونا در شهر‌های مختلف کشور، حالا به منظور جلوگیری از انتشار این ویروس در جایگاه‌های سوخت، دستورالعمل جدیدی صادر شده که بر اساس آن روند سوختگیری باید توسط اپراتور‌ها انجام شود.

راهکار‌های مقابله با کرونا در پمپ بنزین‌هارویداد۲۴ دو هفته‌ای است که ویروس کرونا در ایران جا خوش کرده و این موضوع باعث تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و تغییراتی در ساعات کار ادارات شده است.

این ویروس که از راه تماس دست با سطح آلوده منتقل می شود حالا باعث شده تا دستورالعمل جدیدی از سوی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی برای سوختگیری در جایگاه ها صادر شود.

دستورالعملی که با هدف کاهش تماس مراجعین با تجهیزات جایگاه ها و همچنین ضدعفونی آنها صادر شده است.

بر اساس این دستورالعمل و پیرو اطلاعیه های وزارت بهداشت در خصوص همکاری در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به کلیه جایگاهداران توزیع فرآورده مایع و سی ان جی اعلام شده تا فرآیند سوختگیری و پرداخت در تمامی جایگاه های عرضه سوخت، توسط اپراتور انجام شود.

همچنین تاکید شده که در غیر این صورت، دستکش یکبار مصرف جهت استفاده عموم مردم در دسترس قرار گیرفته و فرآیند سوختگیری و پرداخت بدون دستکش یکبار مصرف انجام نشود.


بیشتر بخوانید: پاسخ به چند سوال مهم کرونایی


از سوی دیگر نازل ها و صفحه رمز کارت سوخت دیسپنسرها و همچنین اماکن عمومی جایگاه هابه طور دائم با مواد مناسب، ضد عفونی و پایش بهداشتی شود.

در پایان نیز تاکید شده که این اطلاعیه تا اطلاع ثانوی در تمامی جایگاه های کشور لازم الاجرا است.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان