تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

تقصیر پرسپولیس است سپاهان بازی نکرد؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به نتایج موفق این تیم با سرمربیگری یحیی گل محمدی گفت: وقتی رقیبان نمی توانند ببرند چرا به پرسپولیس انگ تبانی و اتهام می زنند.

باشگاه پرسپولیس

رویداد۲۴ پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بردهای متوالی پرسپولیس با یحیی گل محمدی در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: وقتی یک تیم می برد نشان دهنده درک درست تاکتیکی بازیکنان این تیم است. از زمانی که یحیی گل محمدی در راس کادر فنی است سیستم فنی این تیم کاملا تغییر کرده است.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: پرسپولیس نسبت به دوران حضور گابریل کالدرون بهتر و روان تر بازی می کند، تیمی که هدفمند بازی می کند به بلوغ تاکتیکی رسیده است.

وی درباره اتهامات رقیبان پرسپولیس در خصوص اتفاقاتی که در بازی های شان رخ می دهد افزود: من از این آقایان یک سوال واضح دارم، وقتی شما نمی توانید پارس جنوبی جم را ببرید به پرسپولیس مربوط است یا وقتی سپاهان وارد زمین نمی شود تا مقابل پرسپولیس بازی کند انگشت اتهام آقایان به کدام سمت است؟

محرمی تاکید کرد: اگر پرسپولیس می برد مقصر نیست. بلکه حریفانش نمی خواهند ایرادات فنی خود را اصلاح کنند.


بیشتر بخوانید: بیانیه باشگاه پرسپولیس در پی اتهام‌زنی‌ها: برخورد نشود، فاجعه در راه است


وی در مورد عملکرد نه چندان مناسب پرسپولیس در دو بازی ابتدایی خود در گروه C لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا افزود: چهار بازی  لیگ قهرمانان باقی مانده و فکر می کنم پرسپولیس می تواند به راحتی از گروه خود صعود کند.

محرمی در پایان با انتقاد از ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال با وجود شیوع کرونا گفت:  مگر می شود هواداران وارد ورزشگاه نشوند اما بازیکنان بازی کنند و ویروس نگیرند و منطق حکم می کند رقابت های لیگ برتر در چند ماه آینده به تعویق بیفتد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان