تاریخ انتشار: ۲۰:۵۸ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
باقری:

هواداران نگران نباشند، در پرسپولیس می‌مانم/در زمان بازی و اردو در تیم ملی هستم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرار شد من هم مثل ملی‌پوشان در زمان‌هایی که تیم ملی اردو یا بازی دارد در خدمت باشم و قرار نیست از پرسپولیس بروم.

هواداران نگران نباشند، در پرسپولیس می‌مانم/در زمان بازی و اردو در تیم ملی هستمرویداد۲۴ کریم باقری در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: موضوع این است که از طرف فدراسیون فوتبال با من تماس گرفتند و اعلام شد که آقای اسکوچیچ خواسته‌اند در کادر فنی تیم ملی کشورم حضور داشته باشم. طبیعی است که خدمت به تیم ملی مهم است ولی از سوی دیگر هم پرسپولیس مطرح بود. به فدراسیون و کادرفنی تیم ملی اعلام کردم که موافقم اما من با باشگاه قرارداد دارم و باشگاه باید موافق باشد و تصمیم اخر را سپردم باشگاه .آقای بهاروند هم گویا با آقای انصاری‌فرد تماس گرفتند و مدیرعامل باشگاه هم متعاقبا با من و اقای یحیی گل‌محمدی صحبت داشتند.

کریم باقری درباره نگرانی هواداران پرسپولیس از جدایی اش از پرسپولیس گفت: هواداران لطف دارند اما نگران نباشند چون بنده قرار نیست از پرسپولیس جدا شوم. خوشحالم که از اقای اسکوچیچ و بهاروند تا آقای انصاری‌فرد و گل‌محمدی و البته هواداران این‌قدر به من لطف دارند از این بابت تشکر می‌کنم. حالا هم قرار شده است که مثل ملی پوشان در زمان برنامه‌های تیم ملی در خدمت آن‌جا باشم و در دیگر مواقع که تیم ملی برنامه‌ای ندارد، به کارم در پرسپولیس ادامه می‌دهم و مشکلی از این بابت نیست.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس و تیم‌ملی خاطر نشان کرد: اینطور نیست که از پرسپولیس جدا شوم.آن‌ها همیشه به من لطف ویژه ای داشته اند که بابت ان تشکر می کنم ولی نگران نباشند. همانطور که توضیح دادم. من به کار خودم در پرسپولیس ادامه بدهم و هر زمان تیم ملی اردو و بازی داشت مثل بازیکنان که به اردو می روند به انجام مسوولیت در آن جا خواهم پرداخت. مشکلی نیست و باز هم از هواداران ممنونم و تاکید می کنم در خدمت پرسپولیس هستم و فقط موقع اردو و بازی مثل ملی پوشان در اردوی تبم ملی خواهم بود و امیدوارم که بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.در واقع هم بنده و هم مسوولان باشگاه و کادر فنی پرسپولیس بخاطر بحث ملی این تصمیم را گرفته ایم و تاکید می کنم قرارداد دارم و بحث جدایی ام از پرسپولیس مطرح نیست.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان