تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
در نشست نماینده‌های AFC در زوریخ چه گذشت

فیفا در یک قدمی لغو بازی‌های ملی

دو مرحله مذاکرات پشت درهای بسته با مقامات اجرایی فدراسیون جهانی در زوریخ می تواند به لغو بازی های ملی فروردین ماه در قاره آسیا منجر شود.
لغو بازی‌های ملی
رویداد۲۴ ‌بحران کروناویروس به حدی جدی شد که نماینده‌های‌ای اف سی با سفر به مقر فدراسیون جهانی فوتبال در زوریخ سوئیس روز گذشته دو مرحله مذاکرات مفصل با مقامات اجرایی فیفا در خصوص برگزاری بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره کهن برگزار کردند.

در شرایطی که این روز‌ها مدام خبر‌هایی در خصوص لغو یا تعویق رقابت‌های مهم باشگاهی در قاره‌های مختلف برای مبارزه با کروناویروس به گوش می‌رسد پیچیده شدن وضعیت در بسیاری از کشور‌ها برگزاری بازی‌های ملی فروردین ماه ۹۹ را در هاله‌ای از ابهام قرار داد تا جایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در صدد برآمد تا هرچه سریع‌تر راهی برای این معضل پیدا کند.

رسانه‌های مطرح کشور‌های حاشیه خلیج فارس از جمله در قطر، امارات و عربستان با انتشار گزارش‌هایی از منابع موثق خود در AFC مدعی شدند بعد از مذاکرات دیروز در زوریخ تا ساعاتی آینده فیفا در بیانیه‌ای رسمی بازی‌های ملی فروردین ماه را لغو و به تاریخی دیگر موکول خواهد کرد، تصمیمی که می‌تواند برپایی اردو‌های آماده سازی ملی در کشور‌های مختلف قاره آسیا را تحت الشعاع قرار دهد.
منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ویروس کرونا ، afc
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان