تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
پس از بحث و جدل‌های فراوان؛

زمان نهایی دربی ایتالیا مشخص شد

دیدار یوونتوس و اینتر روز یکشنبه هشتم مارس پشت در‌های بسته برگزار خواهد شد.

زمان نهایی دربی ایتالیا مشخص شدرویداد۲۴ ‌حساس ترین دیدار سری آ میان دو دشمن دیرینه فوتبال ایتالیا قرار بود یازدهم اسفندماه برگزار و همزمان با دیدار ال کلاسیکو برگزار شود ولی درنهایت با تصمیم سازمان لیگ این بازی به تعویق افتاد.

حالا و چند روز پس از این اتفاقات و در شرایطی که مسئولان فوتبال ایتالیا روزهای سختی را به دلیل شیوع ویروس کرونا پشت سر می گذارند، در نهایت تاریخ هشت مارس برای برگزاری حساس ترین دیدار فوتبال ایتالیا انتخاب شد. ضمن اینکه با تصمیمی که روز چهارشنبه ( ۴ مارس) اتخاذ شد، قرار بر این شده تا تمام رقابت های فوتبال در ایتالیا حداقل تا تاریخ ٣ آوریل پشت درهای بسته برگزار شود.

پیش تر در رابطه با برگزاری دیدارهای معوقه هفته ٢۶ ام فوتبال ایتالیا تصمیم گیری نهایی، انجام بازی با حضور هواداران بود ولی در نهایت عصر امروز اعلام شد که یوونتوس در تورین و بدون حضور هوادارانش از اینترمیلان در تاریخ هشت مارس (١٨ اسفندماه) میزبانی خواهد کرد. ضمن اینکه دیگر دیدار عقب افتاده هفته ٢۶ ام روز نهم مارس میان ساسولو و برشا برگزار می شود.


بیشتر بخوانید: پیشنهاد فیفا برای به تعویق افتادن مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲


در حال حاضر لاتزیو با ۶٢ امتیاز صدرنشین لیگ ایتالیا است و یوونتوس با ۶٠ امتیاز و یک بازی کمتر و اینتر با ۵۴ امتیاز و دو بازی کمتر در تعقیب شاگردان اینزاگی هستند که عملکرد دور از انتظاری ارائه کرده‌اند.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: یونتوس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
Naser Arian
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
0
0
به امید پیروزی یاران سلطان رونالدو
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان