تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

بسیج همگانی «کرونا را شکست می‌دهیم»/ از مراجعه به شعب بانک تا حد امکان بپرهیزید

اگر شما هم می‌خواهید در بسیج همگانی «کرونا را شکست می‌دهیم» سهیم باشید، چراغ نخست را روشن کنید و از مراجعه به شعب بانکی تا حد امکان بپرهیزید.
مراجعه به شعب بانکی
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این روز‌ها که تب خبر‌های به اصطلاح کرونایی در رسانه‌ها و مطبوعات و حتی فضای مجازی بالا گرفته، وزارت بهداشت در اقدامی به جا، بسیج همگانی را با عنوان «کرونا را شکست می‌دهیم» به راه انداخته که با حمایت و همراهی بسیاری از مردم نیز همراه شده است.

در این میان گرچه اکنون تلاش همه جانبه علمی و عملی قابل توجهی را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در کشور شاهد هستیم، اما در کنار آن، حفظ آرامش روانی جامعه نیز برای گذر از بحران این روز‌ها بسیار حائز اهمیت است.

در کنار تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها برای رفع دغدغه ابتلای محصلان و دانشجو‌ها به کرونا به عنوان افراد آسیب پذیر، حفظ سلامت افراد حاضر در خط مقدم مبارزه و یا افرادی که به واسطه نوع فعالیت و شغلشان هر روز و هر لحظه در معرض خطر هستند نیز باید به عنوان عضوی از جامعه و خانواده بزرگ ایرانی مورد توجه باشد؛ افرادی مانند پزشکان و پرستاران، کارمندان ادارات و سازمان‌ها با ارباب رجوع بالا و کارمندان شعب بانک ها.

متاسفانه تاکنون شش نفر از کارکنان نظام بانکی کشور که در شعب مشغول به فعالیت بوده اند، در اثر ابتلای به کرونا جان خود را از دست داده اند.

این روز‌ها که نیاز به همدلی بیشتری در فضای جامعه احساس می‌شود، هر یک به نوبه خود می‌توانیم با اقداماتی هر چند ساده از رعایت بهداشت فردی و اجتماعی گرفته تا کاهش رفت و آمد‌های غیرضروری به مراکز حساس و پر رفت و آمد همانند بانک‌ها و... قدمی برای هم نوع و هموطن خود برداریم.

امروز خدمات نوین و نوآورانه نظام بانکی کم نیست. خدماتی که می‌توانند برای کاهش مراجعات مردم به شعب بانک‌ها و حذف رفت آمد‌های غیرضروری یک راهکار مهم باشند.

اگر تا به امروز برای بسیاری از امور بانکی خود به شعب مراجعه می‌کردیم، حالا لازم است تا با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت همراهی تک تک ما برای شکست دادن آن، از هیچ کمکی دریغ نکنیم. برای این کار هم فقط کافی است از خدمات متنوع غیرحضوری بانکی استفاده کنیم تا هم سلامت خود را حفظ کنیم و هم فرشته‌ای برای حفاظت از سلامتی و جان هم نوعی دیگر در لباس خدمت باشیم.

بیایید با استفاده از خدمات غیرحضوری بانکی و عدم مراجعه با شعب بانک ها، ما هم در شکست کرونا سهیم باشیم.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان